Evo zašto bi, unatoč samoizolaciji, i dalje trebali razlikovati dane.

Niste jedini ako ne znate koji je dan, vrijeme vam brzo leti i teško odvajate privatno od poslovnog. Ostajanje i rad kod kuće ima svoje prednosti, ali i mane. Vjerojatno vam treba puno dulje da počnete raditi, zatim su tu razne smetnje, društvene mreže, kućanski poslovi, partner ili partnerica, psi, djeca… Kada sve zbrojite rad kod kuće itekako ima niz zapreka.

A jedna od njih je i nerazlikovanje vremena za odmor i vremena za rad, prvenstveno vikenda. I sami se vjerojatno iznenadite pa kažete na glas ‘zar je petak?’. A onda shvatite da vam to ništa ne znači jer rokovi su i dalje tu, ručak se kuha, a treba ubaciti i koju šetnju prirodom. E, pa vikend je itekako važan za vaše psihičko zdravlje i mentalni odmor, on i dalje mora biti vrijeme za vas te sve ono što vas veseli i ispunjuje. Zato slijedi nekoliko super savjeta:

  1. Planirajte – ako se dobro sjećate, inače bi već oko srijede lagano počeli planirati vikend, s kim se nalazite, kamo se ide i što se događa u gradu. Naravno, nekad bi odluka spontano pala i u petak, a ovo su super navike koje možete uvesti opet. Dakle, isplanirajte vikend i to sa svime što vas trenutno može razveseliti. Možda je to nekoliko super filmova koje već neko vrijeme pokušavate pogledati, novi kolač za koji recept već neko vrijeme samo stoji pod vašim otvorenim tabovima na kompjuteru, kratki online shopping, čitanje omiljenih blogova, veliki doručak na balkonu, šetnja novom lokacijom. U svakom slučaju, donesite par odluka unaprijed – i držite ih se.
  2. Posao na stranu – vaš radni kutak zauzeo je dnevni boravak ili blagavaonicu? Vikednom se rasteretite toga. Počistite stol, obećajte si da nećete za laptom, naručite cvijeće ili ga uberite sami i ukrasite blagavaonicu. U svakom slučaju posao i vizualno uklonite s puta i uživajte u uređenom interijeru.
  3.  Drugačiji rituali – vikendom radite neke stvari koje ne radite preko tjedna. Je li to doručak na balkonu, kava na prirodi, jutarnje slušanje omiljenog albuma, omiljena maska za lice ili lakiranje noktiju – neke stvari izdvojite i neka budu rezervirane za subotu ili nedjelju.
  4. Alkohol – da, napisali smo to. Znamo da većina vas uživa u finom vinu ili osvježavajućoj pivi. Moramo vas samo podsjetiti da alkohol utječe na vaše zdravlje i svakako nije pametno piti ga previše u doba kada je važno osnaživati imunitet. Ipak, rijetki ga se mogu odreći, ali što kažete da ga ostavite kao svoju vikend poslasticu? Nešto posebno što otvarate i kušate u danima odmora, to bi vas moglo dodatno razveseliti, ali i opustiti u dane kada ne morate biti ekstra produktivni.
  5. Bye bye trenirka – htjeli si priznati ili ne, odjeća koju nosimo itekako utječe na naše raspoloženje. Ukoliko vam se nikako ne da preko tjedna, zavirite u svoj ormar malo podobnije barem vikendom. Odaberite omiljeni komad koji niste dugo nosili, možda neki koji ste tek kupili i uredite se. Sve što taj da činite biti će nekako bolje.

Foto: Unsplash