Krajem godine najviše se voli razglabati o tome što nas čeka, a beauty svijet zadobiva sve više pažnje. Što možemo očekivati u (potencijalno) neizvjesnoj 2022. godini?
Morate priznati da je teško sastaviti vlastite misli i kad je riječ o tome što se dogodilo ove godine, a kamoli još k tome razmišljati što će se tek dogoditi i biti popularno sljedeće.
“Neizvjesnost”, “sljedeća dva tjedna su ključna”, zatvaranja granica i doslovno provjeravanje dokad rade terase kafića ako se nalaziš s frendicom iza 19 sati, u nas su unijele neki osjećaj da ništa više ne možemo zaista planirati, već prihvatiti spontanost i da duge staze još moramo malo pričekati.
Unatoč tome što ne znamo kako će sljedeća godina biti oblikovana putovanjima, poslom, pa i osnovnim ljudskim interakcijama, neke se stvari ipak mogu predvidjeti, ili barem pokušati. Pinterest Predicts, jedan od najpopularnijih alata za predviđanja kreirao je prije mjesec dana svoja naslućivanja na temelju pretraživanja na svojoj web-stranici, no mi smo cijelu priču malo proširili jer je beauty industrija zaista sve slojevitija i zanimljivija. Od clean beautyja do novih tehnologija, evo najiščekivanijih inovacija kojima se mnogi beauty stručnjaci i entuzijasti vesele u 2022. godini.
Maksimalistički makeup
Ova je godina malo išla iz krajnosti u krajnost – ili nimalo šminke (zbog maski) ili pak šljokice, žarke boje, neoni i metalik nijanse. Sljedeća godina bi mogla izbalansirati situaciju i dovesti do kompromisa – na veselje svih koji vole malo hrabrije boje. Isprobavat će se nove tehnike, a ležeran look će izgledati pomalo futuristički.
Naravno, puderi će se ipak nanositi tako da izgledaju što prirodnije, oči, obrazi i usne su ti koji će zasjati, doslovno. Jedva čekamo!
Nakit se vraća na velika vrata
Jeste li i vi primijetili da ove dvije godine nije baš bio neki fokus na nakitu? Pa čini se da su primijetili i drugi jer sljedeće godine će sve nadoknaditi. Bling bling bit će posvuda, od zubnih dragulja, kristala na očima, perlica na noktima, slojevitih ogrlica od kojih nećete niti vidjeti haljinu te naušnica koje sežu do ramena.
View this post on Instagram
Obrnuti balayage
Okrenuli smo se prirodnijim nijansama, ili onima koje izgledaju dobro i kad kosa malo naraste. Stručnjaci predviđaju da će se sve češće bojiti korijen kose u tamnije nijanse kako bi se uklopila u svjetlije duljine, no to ne znači da će dominirati samo brinete! Jednako će zavladati i blond nijanse i bakreni tonovi, a roza, zeleni ili plavi pramenovi i dalje su na tapeti za one koji vole eksperimentirati.
Nostalgične frizure i autentičnost
Francuski bob, birkinice… Kažu, postat će prošlost. Pojedini stilisti predviđaju da ćemo se zaželjeti pletenica, marama i ekstra duge kose, a dominirat će dodaci inspirani 90-ima. Mnogi smatraju i da će se nastaviti razvijati autentičan pristup – oke, želite bob ili ekstra dugu kosu, no manje će se gledati što je trendi, a više odgovara li to vašem licu i naravno, jesu li vaše vlasi stvorene za tako nešto. Prirodne kovrče će sve više pronaći svoje mjesto pod suncem.
Protuupalna njega kože
Sve smo više zainteresirani za zdravlje naše kože, a ne toliko za prikrivanje eventualnih nedostataka. Stoga se smatra da ćemo se sve više približiti proizvodima koji štite našu kožu. Rutine protuupalne njege, SPF, blagi proizvodi zamijenit će kisele pilinge i retinol. Tako kažu.
Skinimalizam
View this post on Instagram
Uz veću informiranost o tome što stavljamo na naše lice, smanjit će se i količina proizvoda koju dnevno stavljamo na lice. Počet ćemo shvaćati da više nije uvijek i najbolje, i da korištenje previše proizvoda ponekad može imati i suprotan učinak. Hidracija kože i zaštita bit će nam prioritet.
Tretmani kod kuće
Popularnost tretmana kod kuće nastavit će rasti jer se prema pretraživanjima i dalje puno priča o kućnim LED svjetlosnim maskama, tretmanima pomlađivanja, hidratantnim maskama i serumima koji “preko noći” mijenjaju situaciju na koži ili kosi.
View this post on Instagram
Održivost
Oke, vjerujemo da će ovdje biti i dosta greenwashinga i obećavanja da se nijedna ugljična emisija nije koristila prilikom proizvodnje određenoga proizvoda (a to je doslovno nemoguće osim ako netko pješice nije odhodao sa sirovinama i u tvornici ih proizveo koja ima solarne panele, da karikiramo). Ali, mnogi će uvidjeti da “clean beauty” kao koncept ne znači puno i da je važno kako su sastojci dobiveni, kako izgleda pakiranje, vraća li tvrtka okolišu ili samo od njega uzima.
Fotografije: Donell Woodson, Rich Fury, Jean Chung, Mackenzie Sweetnam