Kristalna kugla popularne platforme Pinterest često ima visoki postotak pogodaka najvećih trendova godine, a mi smo izvukli najzanimljivije

Dok se pojedini vesele odabiranju svojih novogodišnjih odluka, haljina ili samo ono, da znaju više gdje će slaviti kraj ove teške godine, brojne platforme već pokušavaju predvidjeti što nas čeka u naredno vrijeme. Osim što je zabavno, i korisno je mnogima koji žele pokrenuti svoj posao, proizvoditi kreativan sadržaj, pomalo su trendseterski ili jednostavno obožavaju mini prozore u budućnost.

Pinterest Predicts za ovu je godinu imao čak 8 od 10 točnih predviđanja, a nas zanima koliko bismo mi bili uspješni u predviđanju i odabrali smo 10 nama najzanimljivijih mogućih trendova iz područja mode, transporta, beautyja, wellbeinga, gastronomije, dizajna, hobija, interijera, putovanja, roditeljstva (kako djece, tako i ljubimaca). Jako nam se sviđaju i novotvorenice i čak navijamo za neke trendove da se ostvare samo kako bismo ih mogli koristiti. Pa… Krenimo!

Mikro makeover

Maksimalistička ljepota je imala svoj trenutak. Sada su ljudi spremni za resetiranje — i ništa ne govori ‘novi početak’ kao svježa frizura ili potpuno nova manikura. No umjesto dugih noktiju i ekstenzija, ukrašavaju se i kratki, bob postaje personaliziran, a pletenice i visoki rep je tu umjesto velikih radikalnih rezova. Slavi se prirodno – uz mini promjenu!

Airy Styles

Da, da, ovo će malo ići u smjeru modnih odabira divnog Harryja. Moda 2023. godine bit će puna čipke, tila, volana i šljokica, na temelju pretraživanja generacije Z i milenijalaca. “Muška košulja s volanima” i “prozirna odjeća za hlače” samo su dva primjera ovog rastućeg trenda. Vrijeme je da zamijenite biciklističku jaknu i borbene čizme za eterične detalje – ovisno o tome kako se vi osjećate, a ne toliko što vam drugi kažu da biste trebali nositi. Ova godina će biti femme za sve.

Astro kosa

Sve to vrijeme pod maskama potaklo je ljude na razmišljanje o načinima izražavanja izvan tradicionalnog šminkanja i izražavanja karaktera na onome što nam je “preostalo” – oči i kosa. Netradicionalna boja kose je pristupačan način samoizražavanja koji se ističe, a sljedeće godine dvobojna kosa postat će sve popularnija. Generacija Z i milenijci stoje iza ovog rastućeg trenda u boji kose koji miješa prirodne nijanse sa svijetlo plavom, ljubičastom i ružičastom: ‘plave i crne pletenice’ i ‘boja lavande i plava kosa’ su jako u trendu.

Epske zabave za boomere

Ovaj nas trend jako veseli! U 2023. godini boomeri i Gen X planirat će epske zabave za velike prekretnice, od proslava 100. rođendana do 50. godišnjice braka. Ovdje ne govorimo o večeri bingo showa, već pravih partija kojih bi se posramili i tinejdžeri. Proslave će 2023. dobiti novo značenje za ovu publiku – i ne možemo se više veseliti!

Kretanje i još kretanja

U 2023. ljudi će zamijeniti svoje ekrane za rastezanje, a stolove za sklekove. Ove primitivne, antitehnološke vježbe pozivaju ljude da odlože svoje mobitele i daju prednost držanju. Generacija X i Millennials pokreću ovaj trend, s pretraživanjima kao što su “prvobitni pokret” i “vježbe za grbe na vratu” koja će porasti ove godine. Uz rad na daljinu koji je još uvijek itekako aktivan, ljudi traže jednostavnije načine za borbu protiv tegoba uzrokovanih čestim sjedenjem. Dok ljudi svoje domove pretvaraju u svoje stalne urede, vidjet ćemo uspon uključivih, prilagodljivih i svakodnevnih oblika kretanja. Fitnes se vraća!

Romcom core

Barbiecore estetika će dobiti vlastitu evoluciju i dobiti novog glavnog lika u modi. Stiže romantizacija ormara spuštenim haljinama, lepršavim majicama, kargo haljinama i slatkim kopčama. Sve što ste ikada vidjeli u vašim omiljenim romantičnim komedijama iz 2000-ih, vjerojatno igra. Za milenijalce ovo može biti i nostalgičan trend, no ne čudi nas da je Y2K moda tu već neko vrijeme. Sada ljudi traže više od estetike: žele onu energiju glavnog lika koja je definirala filmsku industriju 2000-ih integrirati u vlastitu stvarnost. Zašto ne?

Pozovi me na (drukčiji) dejt

Večera i kino su out, sudeći po pretraživanjima. U godini koja je pred nama, generacija Z će se upustiti u drugačiju vrstu spojeva, birajući iskustvene izlete kao što su večeri u knjižarama, slatki susreti u muzejima i avanture u akvariju. Jer kome treba ‘večera i film’ kad imate toliko toga što možete doživjeti u svome gradu i iskusiti ga očima turista?

Plavo i roza idu u najdublju ladicu

Rodne norme se mijenjaju –  a i pristupi roditeljstvu. Pretrage među generacijom Z i milenijalcima pokazuju želju za razbijanjem binarnosti dok odgajaju sljedeću generaciju. Umjetnost samoidentificiranja, uniseks imena, oni ponosno prakticiraju rodno neutralno roditeljstvo. Kako postajemo inkluzivnije i prihvaćajuće društvo, roditelji traže načine da razgovaraju sa svojom djecom o rodnoj raznolikosti i samoizražavanju, razbijajući tradicionalne stereotipe za sljedeću generaciju.

Koktel ili Mocktail

Predrasude o tome hoće li netko konzumirati alkohol na druženju ili ne postaju stvar prošlosti, kako i treba biti! Ponekad ljudi žele piće, ponekad ne žele, ponekad žele samo malo – nije tako komplicirano. Generacija X pokretat će ovaj trend, zahtijevajući mocktaile, koktele i bezalkoholne opcije. Potrošači prihvaćaju novi način razmišljanja o alkoholu, neovisno o tome mrze li mamurluk ili jednostavno ne žele unositi u sebe alkohol. Ukratko, piju pod vlastitim uvjetima, što žele i kada, a opcija im nije više samo tri pića, od čega je jedan mineralna.

All The Rave

“Techno style”, “Berlin rave fashion”, “rave party aesthetic” dobile su hrpu pretraživanja proteklih mjeseci. Sve ukazuje na to da će rave kultura vladati u godini pred nama. Dok se generacija Z i Millenials oporavljaju od više od dvije godine lockdowna, preuzet će noćne klubove i kućne zabave diljem svijeta. Techno stil, rave moda i odjeća za house glazbu sve su u trendu. Zajedničko im je to da ljudi žele pronaći inkluzivne, oslobađajuće prostore u kojima se mogu opustiti i odjenuti kako god žele.

Foto: Pinterest, Catwalk/Getty Images; Unsplash