Globalna pandemija koja nas je zadesila u potpunosti je promijenila način na koji živimo, kupujemo i radimo. Što nas čeka na beauty polju nadolazeću godinu?

Nisu nam više strane video konferencije, Skype callovi, Zoom sastanci.  Klasičan odlazak na posao postao je stvar prošlosti, rad u pidžami iz udobnosti vlastitog doma nova je stvarnost. Njegu lica, bojenje kose kao i mnoge druge tretmane možemo jednostavno sami kod kuće napraviti, a proizvode možemo naručiti online. Stručnjaci iz beauty sektora predviđaju nekoliko beauty trendova koji će dominirati 2021. godinom. 

Kućni tretmani protiv maskni

Svakodnevno nošenje zaštitnih maski ostavlja neugodne posljedice na koži u vidu akni i izbijanja, popularno zvanih maskne. Tretmani protiv prištića i akni iz udobnosti vlastitog doma i dalje će biti trend u 2021. godini. U porastu je upotreba proizvoda na bazi AHA i BHA kiselina koje rade površinsku eksfolijaciju kože, zaglađuju je i revitaliziraju. Hidratacija kože s proizvodima koji potiču dugotrajnu obnovu i svježinu i dalje će biti u porastu. 

Clean beauty, personalizirani tretmani 

Trend clean beautyja ili čiste ljepote sve više uzima maha zahvaljujući svijesti kupaca o štetnim sastojcima u našim svakodnevnim proizvodima. Dakle, u 2021. godini fokus će i dalje biti na proizvodima bez štetnih sastojaka, cruelty-free i u službi zdravlja kože. Brendovi su sve više orijentirani ka personaliziranoj njezi lica: ne postoje dva lica koja su ista, pa tako ni dvije kože koje su iste, misao je vodilja mnogih skincare kompanija.

Možda ćemo u bliskoj budućnosti izgubiti klasičnu podjelu prilagođenu određenoj potrebi ili tipu kože. Podatak da je riječ “mikrobiom” u prošloj godini skočila za 110 % daje itekakve naznake da će ovaj skincare biti trend. Mikrobiom kože obuhvaća sve mikroorganizme koji žive na našoj koži i igraju ključnu ulogu u ukupnom zdravlju naše kože kao i zaštiti od kožnih problema. Znači, na kozmetičkim policama sve više ćemo viđati proizvode s probioticima i prebioticima. 

CBD skincare 

Logičan potez mnogih brendova bio je povratak prirodnim sastojcima koji imaju puno više benefita za kožu, a manje nuspojava. Najnoviji sastojak koji nudi 2u1 rješenje za kožne probleme je CBD, odnosno ulje sjemenki kanabisa. Zahvaljujući svojim protuupalnim, antioksidativnim i anti-aging svojstvima, broj jedan je sastojak za borbu protiv akni i starenja. Osim što regulira izlučivanje sebuma i ublažava postojeće upale na koži, sposobnost zaštite kože od oksidativnog stresa svrstava ga u najjače saveznike protiv preuranjenog starenja kože.

Eco friendly ambalaža i zaštita okoliša 

Potaknuti sve većim zagađenjem okoliša mnogi brendovi uveli su novitete u vezi ambalaže. “Zero package”, reciklirana plastika i refill pakiranja ekološki su održive opcije koje će smanjiti proizvodnju plastike. Hourglass, MAC, L’Occitane, Jane Iredale i drugi brendovi nametnuli su se kvalitetom proizvoda i inovacijama u vezi pakiranja.

Tako primjerice MAC ima custom-made palete sjenila gdje sami slažete svoje nijanse, Hourglass ima refill za ruževe, Jane Iredale osim što glasi za jednu od “najzdravijih” make-up kompanja, ima i refill ambalažu za pudere. L’Oreal kao jedan od predvodnika u beauty industriji uveo je smanjenje potrošnje vode za čak 60 % pa je tako postao jedan od vodećih brendova za “waterless beauty”. 

Beauty gadgeti i online skincare analiza 

Predviđa se da će upotreba beauty gadgeta porasti u 2021. godini. Beauty gadgeti i skincare aplikacije sjajan su način za održavanje ljepote i svježine lica. Ultrazvučne špatule, uređaji s mikrostrujom za lifting efekt, anticelulitni masažeri i drugi dodaci postaju sve popularniji u kućnoj njezi. 

Zaštita od UV zračenja i blue light zaštita  

 Zaštita od štetnog UV zračenja već godinama je imperativ. Međutim, istraživanja pokazuju da pametni telefoni i zasloni računala emitiraju plavu svjetlost koja izaziva jako duboka oštećenja na koži. Izloženost plavom svjetlu elektroničkih uređaja potiče oksidativni stres i preuranjeno starenje kože. Učinak plavog svjetla štetan skoro poput UV zračenja jer oštećuje kolagenska vlakna i stimulira proizvodnju melanina, uzrokujući nastanak hiperpigmentacija i neujednačenog tena. Kako ćemo i dalje nastaviti s radom od kuće, predviđa se da će blue light zaštita itekako biti važna tema.

Neinvazivni tretmani – laser, filleri i botox 

Tretmani laserima, hijaluronskim fillerima i botoxom uživaju jako veliku popularnost i taj trend nastavit će se i 2021. godine. Trend preumjetnog i “frozen face” izgleda definitivno je out i sve više klijenata traži prirodniji izgled lica, uz minimalne korekcije koje će istaknuti ono najbolje na licu. Ovakvi tretmani prilagođeni su modernom načinu života, brzi su i neinvazivni. Dermatolozi predviđaju da će naročito biti popularan ZOOM face procedure. Pojam ZOOM facea označava nezadovoljstvo vlastitog izgleda lica na videu, a naročito je izraženo nezadovoljstvo s područjem oko očiju, podočnjacima, podbratkom i borama na čelu.