Dok je početak epidemije prije dvije godine za mnoge značio zatvaranje poslovnih vrata, neki su odlučili da će ih ipak pokušati otvoriti. Na hrvatskom se tržištu prirodne kozmetike 2020. godine, u to vrijeme lockdowna, pojavio brend Ghrei, iza kojeg stoje majka i kćer, odnosno Jasmina Storjak i Victoria Princich.

„Nakon nekoliko godina rada na osobnom razvoju i izgradnji, edukacije su postale moja strast te sam završila brojne razine iz područja coachinga, terapeutskog rada, prodajnih i komunikacijskih tehnika i NLP trenerske pozicije. U želji da stečeno znanje i životno iskustvo prenosim drugima, pokrenula sam vlastiti edukacijski centar koji je već u samim počecima zaustavljen jer nas je zadesila situacija s epidemijom. Upravo u toj stagnaciji i bivanju doma nekoliko mjeseci, poduzetnički mindset mi nije dao mira pa sam počela razmišljati kako iskoristiti prazan hod i što još mogu osmisliti kako bih nastavila raditi kada se svijet ponovno pokrene“ priča mi Jasmina o tome kako se zapravo rodila ideja o osnivanju brenda Ghrei.

Jasmini je područje wellness industrije dobro poznato s obzirom na to da je 15 godina vodila svoj centar za uljepšavanje. Iz tog joj je razloga poznato koliko je ženama bitno držati do sebe, a u posljednje vrijeme i koliko zdrava prehrana te alternativna kozmetika igraju važnu ulogu u beauty svijetu. Vođena time te dugogodišnjim obiteljskim korištenjem prirodne kozmetike i zdravim načinom prehrane koja uključuje posebno ghee maslac, odlučila je istražiti njegove sposobnosti i primjenu u kozmetici.

„Tom idejom oduševila se i kćer Victoria te se uključila u istraživanje. Zajedno smo došle do predivnih spoznaja kako se ghee priprema u kozmetičke svrhe u drevnoj ayurvedskoj medicini. Tako smo doznale da se ghee ispire u vodi 100 puta, saznale smo kako se to točno radi te se jednostavno zaljubile u cijelu tu priču. Osjetile smo da je to nešto posebno i vrlo rijetko u svijetu. Otkrile smo koje sve benefite ghee ima za kožu, kako je namijenjen svim dobnim skupinama i kako rješava razne probleme na koži. Saznale smo sve potrebne informacije i polako počele stvarati naš brend. Inspiraciju za naziv brenda smo pronašle u sanskrtskim starim zapisima, Ghrei ili ghrta što znači pomazati, pomazanik.“

Edukacije izrade krema, informacije o svim potrebnim regulativama i načinima kako proizvoditi kozmetiku od ghee maslaca, i korak po korak Jasmina i Victoria prvo su počele izrađivati kreme za vlastite potrebe, zatim za prijateljice, a idući korak je bio i njihov prvi sajam, u proljeće 2021. Victoria se od samog početka uključila svojim znanjem informatike, prodaje i poduzetništva te se posvetila izradi loga, dizajnu ambalaže, brendiranju i komunikaciji na društvenim mrežama. Da su odličan majka-kćer tim dokazale su zajedničkom odlukom da započnu ovu poduzetničku priču.

„Pazimo na prehranu već dugi niz godina zbog čega nam se počela podizati svijest o tome koliko je bitno što unosimo hranom i mislima u svoje tijelo, a time i u kožu. Osim toga moglo bi se reći da nas je život doveo pred gotov čin – dobile smo priliku raditi i otkrivati sto puta isprani ghee. Osjetile smo da je to naša priča i da imamo puno za dati ljudima kroz Ghrei“ govori mi Jasmina.

Osnovna filozofija njihovog brenda vodi nas upravo kroz užurbanu svakodnevicu u kojoj njega tijela u svakom smislu mora biti prisutna i pri tome jednostavna. „Svidjela nam se ideja da je to maslac koji su koristile i naše bake, da je to receptura koja se koristi od davnina, i da je stvarno prirodno. Ideja brenda je vratiti se prirodi i izvoru i jednostavnosti.“

Ghrei sadrži proizvode za njegu cijelog tijela; pomadu za lice obogaćenu c vitaminom i hijaluronom, body butter za tijelo, sensitive kremu za njegu osjetljive kože i malih beba, kremu za ruke, butter bar masažnu pločicu i masku za kosu. Specijalnost sto puta ispranog ghee maslaca je jaka hidracija i sposobnost prolaska kroz sve razine kože čime pruža dubinsku njegu uz unos prirodnih vitamina kojima ghee obiluje. Bogat je A, E, D i K vitaminima, omega 3, 6 i 9, te butiratom ili maslačnom kiselinom, a djeluje protuupalno na kožu. Uz dodatak različitih esencija nastaju posebni i drugačiji proizvodi koje njihovi klijenti jako dobro prihvatili. Pitam ih koji bi proizvod preporučile kao prvi za sve koji još ne znaju ništa o Ghrei kozmetici, odgovaraju mi: „To bi vjerojatno bila krema za ruke koju svatko može uvijek nositi sa sobom u torbi, držati na radnom stolu, mazati ruke, a ako zatreba i lice. Znači jedna bogata krema koja pokriva svakodnevnu potrebu za njegom, hidracijom i zaštitom zimi i ljeti.“

Njihovi proizvodi nastaju u Zagrebu, a osim što ghee maslac prilikom izrade mora biti sto puta ispran, u njihovim prostorijama gdje ga rade često se čuje meditativna glazba, zvukovi gonga te osjeti dobra atmosfera i energija jer između ostalog i to je dio originalne ayurvedske recepture.

A što je bio najveći izazov za pokretanje Ghrei kozmetike, Jasmina mi odgovara: „Nama je izazov bio što se dosad nitko nije susreo s ovakvim tipom sirovine za izradu kozmetike na našem tržištu pa smo dugo istraživale kako napraviti kremu od gheea. Jedne smo od rijetkih na svijetu koje to rade, a jedine smo koje smo napravile liniju za cijelo tijelo! Stoga, najizazovnije je bilo osmisliti pravu recepturu i kako uskladiti propise i našu izvornu ideju o prirodnosti sastojaka. Iako predstavljamo nešto potpuno drugačije i rijetko, naše tržište je oduševljeno s proizvodima i idejom kako to radimo. Jako dobro su nas prihvatili i već imamo naše stalne klijente koji kupuju naše proizvode. Tako da ako imate dobru priču u koju vjerujete i volju da to sprovedete u stvarnost, sve se karte poslože i sva se vrata otvore. Potrebna je snažna volja i strpljenje i upornost, ali sve je moguće.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ghrei (@ghreipomada)

Ako smo u vama probudili znatiželju da saznate više o ghee maslacu i njegovom djelovanju u kozmetičke svrhe, javite im se mailom, na društvenim profilima (FB i IG) ili ih potražite u sklopu virtualnog sajma kolektiva MADE BY o kojem smo vam nedavno pisali ovdje. Kažu kako vole uživo gostovati na sajmovima i rado upoznavati svoje postojeće i potencijalne klijente, a u međuvremenu rade i na stvaranju webshopa.