Dok dio ljudi ne vjeruje da treba paničariti i nastavlja sa svojim svakodnevnim aktivnostima neovisno o korona virusu, vi biste se ipak malo ‘povukli’? Što učiniti ako kod nekih ne nailazite na razumijevanje.

Situacija s korona virusom ne jenjava. Ne samo to već uskoro možemo očekivati samo dodatno širenje. Svi savjeti su online, vjerujemo da ih se trudite implemenirati u svakodnevne živote, no što ako ste odlučili učiniti i nešto ‘drastičnije’ mjere. Ako imate priliku raditi od kuće, možda ste to već počeli prakticirati, a niste ni otišli na omiljeni koncert ili druženje. Dok neki stvari uzimaju za ozbiljno većina se i dalje ne zna postaviti prema novonastaloj situaciji.

Pristojno se ispričajte, bez dodatnih objašnjenja

Baš kao i u poslu, neke teme su za brzu i jasnu komunikaciju. ‘Ne odgovara mi ovaj tjedan’ ili ‘trudim se izbjegavati druženja i okupljanja dok se situacija malo ne smiri’ potpuno su pristojni odgovori. Ne reagirajte na ismijavanje, to je vaš život i vi odlučujete o njemu, baš kao i u svim drugim životnim situacijama. Nećete sjesti s nekim u auto ukoliko znate da je konzumirao alkohol? Zašto biste činili išta drugo što mislite da vas ugrožava na neki način, iz razloga jer će suprotno ispasti ‘da komplicirate’.

Ako osoba ‘ne pušta’

Ako vas osoba s kojom komunicirate ne doživljava jer ona ima drugačije, nonšalantnije doživljavanje cijele situcije, to je u redu. Svako ima pravo na svoje mišljenje, pa tako i ona. Tako i svatko ima slobodu i pravo činiti ono što mislim da je najbolje za njega i njegovu okolinu, baš poput vas. Recite se da se ne slažete i da je to sasvim u redu.

Poslovni sastanci

Naravno, ovisi o tipu posla kojim se bavite, no danas se sve može riješiti putem maila, telefonskim razgovorom, Skypeom. Ako netko uistinu zahtjeva da se nalazite uživo, odaberite neko mjesto na zraku ili mjesto koje nije pretrpano ljudima. Ili jednostavno zamolite da se sve dogovorite pismenim putem, kako bi se i inače poslovne suradnje i trebale dogovarati. Ako vaš poslovni suradnik i dalje inzistira, zapitajte se treba li vam takav suradnik ili klijent?

Foto: Unsplash