Četiri hrvatska dizajnerska studija osvojila su nagradu Red Dot u kategoriji Brendovi i komunikacijski dizajn za 2021., a službena ceremonija dodjele održat će se 12. studenog ove godine. 

Nagrade Red Dot dodjeljuju se od 1955. godine, a zahvaljujući njihovoj globalnoj priznatosti i prestižu u domeni dizajna, doprinose reputaciji i međunarodnom pozicioniranju brenda. 

Kategorija Brendovi i komunikacijski dizajn pokriva čak 37 različitih industrija te uključuje 18 različitih segmenata – od korporativnog dizajna & identiteta, ilustracija, dizajna zvuka do komunikacijskog dizajna. 

Ovogodišnji hrvatski laureati su agencija Bruketa& Žinić&Grey, Studio Sonda, Studio Tumpić/Prenc i brend Milla&Milli kojeg smo vam ranije predstavili.  

Agencija Bruketa&Žinić&Grey odnijela je tri Red Dot nagrade – za ambalažu Ledovog funkcionalnog Highlife sladoleda te vizualne identitete luksuznog boutique resorta “Maslina” na otoku Hvaru te robotskog laboratorija CRTA u sklopu Fakulteta Strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, koji je nastao uz pomoć umjetne inteligencije. Time je ova agencija dosad osvojila ukupno 24 Red Dot nagrade, odnosno najviše u regiji. 

Studio Sonda dobitnik je nagrade projekt “100% Covid Free Putovanje” u segmentu Advertising – Integrirana kampanja, koja kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, ali kroz više integriranih komunikacijskih kanala. Projekt je realiziran u okviru Festivala BOOKtiga, u organizaciji Gradske knjižnice Poreč, kako bi se potaknulo građane da u pandemijskoj 2020. godine oko svijeta putuju – knjigom.

Studio Tumpić/Prenc, čiji je slogan “komunikacija s pogledom”, nagrađen je za dizajn etikete Vina Šuran koja se temelji na najvažnijoj karakteristici biodinamičke poljoprivrede – obogaćivanju tla prirodnim pripravcima koji povećavaju mikrobiološku aktivnost tla. Citat talijanskog istraživača i aktivista Carla Petrinija koji se koristi na etiketi, a kojeg je moguće pročitati korištenjem povećalom integriranim u poklopac ambalaže, upućuje na proizvodnju hrane u skladu s prirodom i promovira ekološku osviještenost. 

Milla&Milli, mladi brend namještaja osnovan 2018. godine u okviru u sklopu drvne industrije Mundus Viridis, odnio je nagradu kao cjelokupni brend zahvaljujući strategiji koja ga pozicionira kao earth-loving artisan furniture – a iza koje stoji Maša Vukmanović kreativni studio

Čestitamo dobitnicima!

 

Foto: Bruketa& Žinić&Grey / Studio Sonda / Studio Tumpić/Prenc / Milla&Milli