Poslovni prostor u Pločama privukao je našu pažnju zbog svog umirujućeg izgleda u kojem se vidimo za radnim stolom, pa smo zamolili arhitekticu Ivu Martinis da nam kaže više o projektu

S obzirom na to da se mijenja svijet, mijenjaju se i razne naše potrebe. Rijetko pritom razmišljamo i da to uključuje prostor u kojem živimo ili radimo. Mijenjaju se trendovi, istina, no ono što je važnije je da smo počeli tražiti drukčiju funkcionalnost. Stoga nas uvijek impresionira vidjeti prostor koji je pravi primjer dobrog arhitektonskog rješenja koji se prilagođava onome za što se koristi, a u ovome slučaju je to poslovni prostor koji mora biti atraktivan i inspirativan, no ne oduzimati pozornost te funkcionirati i nakon nekog vremena.

Poslovni prostor u Plocama 2

“Ideja za poslovni prostor u Pločama proizašla je na neki način iznutra, iz proporcije zatečenog prostora, traženog sadržaja, orijentacije… Svakako je i zanimljiv kontekst tog mladog lučkog grada donekle utjecao na željeni karakter i atmosferu novog prostora”, objašnjava nam Iva Martinis, vlasnica arhitektonskog ureda Arhitektura Martinis, koja je zaslužna za harmoniju ovog prostora.

Poslovni prostor u Plocama 2

Riječ je o poslovnom prostoru koji djeluje bezvremenski, ugodan za rad, visokokvalitetan i prilagodljiv kako svakom poslovanju, tako i svakom korisniku prostorija.

Uz Ivu Martinis i izvođača Temp-Ingrad, na projektu je radila i suradnica  Jelena Prokop, na elektroničkim instalacijama Josip Giljanović, dok je za strojarske instalacije zaslužan Nikola Mišković uz Ivanu Vujević na projektu hidrotehničkih instalacijama.

Poslovni prostor u Plocama 2

Iako je zadatak bio relativno malen s obzirom na to da se radi o prostoru veličine od 80 m2, bio je izazov stvoriti prostor javne namjene koji koristi puno ljudi, koji je ugodan za rad, druženje, siguran za korištenje i koji će izdržati stalne fluktuacije.

“Čini mi se da svaki zadatak traži vlastito posebno rješenje, ono se rađa putem upoznavanja s kontekstom, razgovora s korisnikom, intenzivnog razmišljanja, crtanja. Mislim da je dobar prostor ili proizvod onaj koji je bezvremenski, kojeg je na prvi pogled teško smjestiti u određeno vrijeme, kojeg ne opterećuju trendovi. Jednako tako mislim da se dobar prostor saživi sa ljudima koji ga koriste, kad ga nastane, opreme vlastitim stvarima i navikama do kojih im je stalo.” Možemo se složiti da je Ivi u tome i uspjelo kreiranjem prostora koji izgleda karakterno, no nenametljivo i dopušta korisniku da ga prilagodi sebi, nešto što je rijetkost očekivati u poslovnom okruženju. Nadamo se da ćemo u budućnosti vidjeti još ovakvih bezvremenskih rješenja!

 

Foto: Robert Leš