Tvrtka se pridružuje pokretu koji garantira etičko podrijetlo dijamanata, kao i oznaku obrta gdje se dijamanti obrađuju.

Prošle srijede na e-mail adrese klijenata je stigla službena vijest da njihovi kupci ‘zaslužuju znati od kuda dolazi njihov najvrjedniji dijamantni nakit, te kako i gdje se vrši izrada.

Također će i u njihovim trgovinama uz nakit biti izloženi i paneli na kojima će pisati podrijetlo dijamanta.’ Iz uprava Tiffany & Co tvrde da će do 2020. godine svaki dijamant na sebi imati oznaku ‘T & Co.’ s odgovarajućim serijskim brojem.
Bogliolo koji u Tiffany & Co. dolazi nakon dugogodišnjeg rada u Dieselu izričito tvrdi da ‘bi sve vezao za Tiffany dijamante trebalo biti transparentno’.

Američki brend Tiffany & Co. se odmah bacio u propagandu nove kampanje, pa je među ostalim na jedan dan zakupio cijelu stranicu New York Timesa, i na svoj službeni Instagram račun stavio video kampanju. To je jedan od načina na koji ovaj luksuzni brend nakita želi doskočiti ponovnom rastu prodaje, te se približiti mladima koji su puno više etički orijentiraniji od starijih potrošača.