Amazon lansirao potpuno novi koncept kupovine

Amazon

S obzirom na to da su high street  brendovi u sve većim problemima, i da Instagram shopping opcija vjerojatno vrlo brzo postaje potpuno uobičajen način kupovine odjeće, teško je predvidjeti u kojem će se smjeru koncept kupovine dalje formirati

Međutim, u daljnjim koracima, svakako treba biti svjestan utjecaja koji ima fast fashion na našu Majčicu Zemlju. A on je jako loš.

Zbog toga, novi projekt od Amazona će možda potpuno promijeniti način na koji kupujemo, i to u dobrom smjeru. 

The Drop je potpuno nova Amazon platforma koja se vrti oko ideje da u suradnji s popularnim fashionisti(ca)ma lansiraju kolekcije koje će biti dostupne svega 30 sati. I ne samo to. Kad naručite svoj komad, on će se proizvesti ciljano samo za vas, po vašim mjerama, kako bi minimalizirali otpad. Zato će i ponuda trajati samo 30 sati jer će biti ograničena količina tkanine namijenjena za tu kolekciju.

Amazon je najavio suradnju s popularnim modnim inspiracijama poput Patricije Bright, Paole Alberdi, Sierrae Furtado i Leonie Hanne, od kojih sve imaju milijun i više followera. Jasan potez, s obzirom na to da će automatski dobiti i ogromnu bazu targetiranih kupaca. 

Kolekcija s Patricijom Bright je završila, ali možete se prijaviti na newsletter kako bi dobili notfikaciju o sljedećoj!