Namještaj MIMA nakon 30 godina mijenja vizualni identitet i širi ponudu
Svečanim otvorenjem izgrađenog salona namještaja u Koprivnici, domaća tvrtka s trideset godina tradicije Namještaj Mima predstavila je novi vizualni identitet te zaokret u poslovanju s portfeljem usluga kojim odgovara na globalne trendove u promjenama navikama pri kupnji namještaja. Ulazeći u segment premium usluge za kupce, MIMA je lansirala podršku kupcima „kod kuće“- uslugu kojom omogućuje osobni dolazak stručnjaka u domove kako bi na licu mjesta dizajnirali i opremali prostor. Proširenu ponudu usluga i salone uređene prema novim smjernicama bit će postupno implementirane u sve MIMA salone diljem Hrvatske. Nakon otvorenja za poslovne partnere, novi Mima salon u Koprivnici je službeno otvoren.
Novoizgrađeni salon u Koprivnici prostire se na 3500 četvornih metara te je u izgradnju i opremanje uloženo 3 milijuna Eura, a konceptualno predstavlja novi smjer u kojem će izložbeni prostori nuditi brojne i komplementarne inspiracije za životni prostor. Otvaranjem salona u Koprivnici ova domaća kompanija obilježava novu stranicu razvoja koji je započeo 1991. godine u Puli s otvorenjem prve Mima poslovnice, noseći inicijale svojeg osnivača Milenka Marjanovića. Danas je tvrtka dostigla 223 zaposlenika, ima 10 prodajnih salona, vlastitu proizvodnju te je tijekom cijelog tog procesu ostala u stopostotnom hrvatskom vlasništvu.
Programu otvorenja prisustvovala je državna tajnica Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske Nataša Mikuš Žigman, župan Koprivničko-križevačke županije Darko Koren, i gradonačelnik Grada Koprivnice Mišel Jakšić koji su pozdravili napore respektabilne domaće poduzetničke tvrtke.
Okupljenima se obratila direktorica i članica Uprave Namještaj Mima, Marina Marjanović te je izjavila „Zaokretom u poslovanju, novim uslugama i ponudom jačamo vlastitu proizvodnju što je od strateške važnosti za tvrtku, te se više povezujemo s našim strateškim partnerima. Uz kuhinje, domaću proizvodnju sada širimo i na namještaj za dnevni boravak kako bi kupac opremio svoj životni prostor komplementarno, a MIMA pokazala još jednom kako hrvatska ima odlične stručnjake.”
„Prvi korak na realizaciji novog smjera MIME je kompletna promjena uloge izložbenih salona kojima donosimo osjećaj doma našim korisnicima. Novo iskustvo kupovine i usluge dopunili smo stvaranjem posebne usluge MIMA@Home koji predstavlja personaliziranu i cjelovitu podršku u opremanju životnog prostora; od pomoći našim kupcima u financijskom budžetiranju, dizajniranju i opremanju prostora koji se odvija u vlastitom domu ili prostoru koji se treba opremiti“.
Program otvorenja obilježen je donacijama lokalnoj zajednici Koprivnice, grada u kojemu je Namještaj Mima otvorio svoju drugi salon izvan regija Istre i Kvarnera. Donacije u iznosima od 10 tisuća kuna uručene su Udruzi za terapijsko jahanje „Osmijeh“, Centru za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju „Podravsko sunce“ i dječjem vrtiću „Tratinčica“, organizacijama koje svojim radom brinu o ugroženima i najmlađima na području Koprivnice.
Na otvorenju su prisustvovali i osobe iz javnog života te influenceri i ambasadori brenda Antonija Blaće, Sanja Mijac, Domagoj Jakopović Ribafish i Kasandra Draganić te brojni poslovni partneri i suradnici Namještaja Mima. Tijekom programa o zabavi su brinuli voditelj Ivan Vukušić, Mate Janković sa svojim kuharskim showom, a o glazbenom programu je brinuo duo violine i DJ-a AnnaXAOB.
Nova stranica u povijesti Namještaja Mima
Novo poglavlje Mime apostrofira nova Mima@Home usluga, koja je namijenjena svim osobama koje žele opremiti svoj dom uz što manje dodatnih briga o logistici tog procesa. Na korisniku je samo odabir željenog paketa, a Mima stručnjaci su mu na raspolaganju u svakoj fazi opremanja životnog prostora. Stručno osoblje Mime pomaže kupcima u financijskom budžetiranju, dizajniranju i opremanju životnog prostora pa čak i u rješavanju česte noćne more korisnika – zbrinjavanja i odvoza stare kuhinje.
Salon kao ogledalo promjena
Novi salon u Koprivnici prikazuje kvalitetna rješenja za opremanje doma na komplementaran i skladan način te prikazuje različite ideje stvarnih životnih prostora. Prostori u salonu prilagođeni su za buđenje inspiracije korisnika u pronalaženju rješenja na razne izazove, poput maksimiziranja funkcionalnosti malih prostora ili primjerice, života sa kućnim ljubimcima, ujedno mu prikazujući komplementarna rješenja za uređenje svih životnih prostora.
Stručno vodstvo korisnika
Svakom korisniku koji odluči opremiti svoj životni prostor uz Mima@Home uslugu na raspolaganju su četiri paketa, od kojih je svaki prilagođen potrebama specifičnih kategorija korisnika. Za one koji žele urediti cijeli dom bez ikakvih poteškoća i bez previše razmišljanja o svim detaljima savršen je paket Plan & Play. Njegovim odabirom će Mima stručnjaci korisnicima pomažu otključati puni potencijal njihovog doma i pripremiti ih na pripremanje gozbi za cijelu obitelj, velika druženja za stolom, ali i za opuštanja uz filmske večeri. To je najopsežniji paket u ponudi Namještaja Mima, gdje stručnjaci vode brigu o svakom detalju uređenja, a na korisniku je samo da iskaže i potvrdi svoje želje.
Cook & Nook paket idealan je za sve gurmane i zaljubljenike u kuhanje, kojima je kuhinja centralno mjesto svakodnevnice. Odabirom ovog paketa korisnik dobiva stručnu podršku u dizajniranju funkcionalne kuhinje besprijekornog izgleda. Tijekom pripreme paketa vodilo se računa o raznim navikama korisnika, zbog čega je osmišljen Relax & Naps, koji pruža podršku u opremanju dnevnog boravka najudobnijim namještajem koji omogućuje predah nakon radnog dana ili tjedna.
Na kraju, Knife & Life paket fokusira se na osobe koje idealno druženje zamišljaju u društvu prijatelja i dobre hrane. Mima stručnjaci im pomažu u osmišljavanju prostora koji objedinjuje kuhinju i dnevni boravak u skladni prostor za zabavu, ali i kulinarske egzibicije. Uz četiri nadvedena paketa objedinjuju se potrebe različitih potreba osoba koje uređuju svoje životne prostore, no uz jedinstvenu prednost Mime – pružanje stručnog vodstva u svakom koraku planiranja i integracije rješenja i od prihvaćanja dizajna i budžeta.
Foto: Teodor Korodi, Pavao Bobinac