(Camila Coelho, Instagram)

U utorak navečer tijekom razvojne konferencije u San Joseu, Instagram je objavio novosti vezane za ”viziju budućnosti koja se fokusira na privatnost” kao rezultat sve veće zabrinutosti za privatnost koja se pojavila u negativnom svjetlu pružanja pomoći predsjedničke kampanje, te sada dopušta influencerima i publikacijama da dodatno ”rastu” kroz direktnu prodaju koja im omogućuje označavanje robe ili kozmetike nekog brenda.

Ovo će također omogućiti Instagramu da se naplati od svih prodaja te izbaci influencerske platforme za prodaju, poput svima poznate LIKEtoKNOW.it Da budemo precizniji, Instagram je izabrao utjecajne osobe poput Chiare Ferragni, Aimee Song, supermodela Gigi Hadid, beauty mogulicu Hudu Kattan, modela Yovannu Venturu, Kylie Jenner i Kim Kardashian, kao i 40-ak ostalih utjecajnih influencera da pomognu testirati novu opciju koja omogućiti korisnicima da kupuju proizvode odmah te bez potrebe da napuštaju aplikaciju. Uz poznate osobe i mediji poput Vogue magazina, GQa te Hypebeasta i Refinery29, također ulaze u probnu fazu. Ovo je druga vijest koja dolazi iz Instagrama, nedavno su najavili i javno prikrivanje broja lajkova neke fotografije ili videa.