Instagram je potvrdio da radi na novom vertikalnom načinu skrolanja po opciji Instagram Stories, što će se neminovno približiti izgledu svog konkurenta TikToka

Klonovi napadaju po svijetu društvenih mreža, čini se. Instagram radi na novoj značajki koja je vrlo nalik usluzi koju dosad nudi TikTok, tvrdi TechCrunch. Društvena mreža, koja je u vlasništvu Facebooka, planira objaviti Vertical Instagram Stories, što će korisnicima pružiti priliku za vertikalno pomicanje, odnosno skrolanje, kroz videozapise i fotografije koji nestaju 24 sata nakon što su objavljeni. Čine to zato što se žele prilagoditi svojim korisnicima – takvo skrolanje puno je prirodnije od vodoravnih trzaja, i nesumnjivo je dobra odluka.

Međutim, mijenjanje ove opcije Instagram Storiesa u vertikalni feed bila bi uistinu značajna promjena i mogla bi ovu platformu, koja se zasad razlikuje i od Snapchata i od TikToka po svojim statičnim fotografijama, pretvoriti u još jednog klona ”izazova” i brzih video-razmjena, a fotografije, po kojima su najpoznatiji, staviti u drugi plan. Naravno, Instagram to i čini kako bi bio konkurentan TikToku, kao što je nekad činio da bi pogurao Snapchat iz konkurencije. Podsjetimo, ideju Storyja koji nestaju u 24 sata pokupili su, ili blago rečeno, dobili su nadahnuće upravo od Snapchata. Instacopycat, čini se, ne prestaje trčati za trendovima – nedavno su kreirali Reels, značajku vrlo sličnu TikToku koja korisnicima omogućuje dijeljenje videozapisa od 15 sekundi. Hoće li ga i ova promjena vratiti na tron društvenih mreža ili će se ljudi zasititi hiperaktivne količine sadržaja, vidjet ćemo uskoro – ono što je sigurno je da će ovom promjenom Storyji postati dominantan način komuniciranja na ovoj platformi, a ostale mreže vjerojatno već sada osmišljavaju kako osvojiti korisnike. Nadamo se da će se sjetiti nečeg dosad neviđenog.

 

Fotografije: Unsplash