Za početak godine i kao uvod u novu modnu sezonu, poznati hrvatski brend donosi novu kolekciju pod imenom „DIANA FRANCES “

Ovu pret-a-porter kolekciju čini četrdesetak odjevnih kombinacija koje su kao i uvijek  kompletirane nakitom i modnim detaljima  u total look. Kampanja i prateći lookbook nove kolekcije vrlo je elegantnih i visoko estetiziranih vizuala, te tako brand nastavlja svoju stilsku priču u kojoj inzistira na suvremenom, ženstvenom i chic izričaju. Profinjena, ženstvena, ležerna i chic odjeća stvorena u najboljoj maniri tradicionalne izrade te je prijedlog za dane koje su pred nama– prije svega od svakodnevne odjeće za posao i dnevne potreba.

Ova kolekcija prva je od tri koje će brand predstaviti u proljetnoj sezoni za godinu 2021. Posebnosti ove kampanji pridonosi i scenografija koju je u retro maniri osmislila i izradila Tajana Čanić Stanković.

“Kod stvaranja i proizvodnje prije svega razmišljamo kako bi ispunili potrebe naših klijentica, naravno s nekom zanimljivom estetskom pričom koja nam služi kao light motiv pri stvaranju kolekcije. Fokus je kao i uvijek na vrlo nosivim komadima garderobe, koji su lako primjenjivi za dnevne situacije, pritom razmišljajući o tome kako svaka žena želi biti praktična i funkcionalna u dnevnim situacijama.”

“Kada smo  već ušli u izradu same kolekcije koju smo stvarali prošle godine shvatio sam da ima puno elemenata koji su vrlo tradicionalno chic, i imaju lagani prizvuk početka osamdesetih-  i onda mi je postalo sasvim jasno da je nesvjesno cijela kolekcija inspirirana s nekim modnim izborima Lady Di, a od tuda i sam naziv kolekcije.

Kolekcija nije  direktan hommage njenom stilu, već samo jedan sloj inspiracije. Upravo njena interpretacija nekih tradicionalnih odjevnih kombinacija na mladenački način bila je ideja koja je vrlo inspirativna”, kaže Robert Sever

Ove sezone radili su na novim interpretacijama klasične košulje, sakoa i hlača, fokusirani na ideju da je svaki artikl lako izdvojiti separativno i da se može lagano ukomponirati u već postojeće stvari u nečijoj garderobi. Što se tiče haljina njih imaju minimalno u ovoj kolekciji jer je situacija oko nas takva da nema baš prigoda za neke posebne svečane trenutke pa se tom idejom nisu ni bavili.

Paleta boja je isto tako vrlo konzervativna, naglasak je na plavim i sivim tonovima, na bijeloj i crnoj. Kao i uvijek imaju i sekciju od trapera koji je vječna inspiracija, a ostali materijali su pamuk, viskoza i lagana vuna. Ponovno su se igrali s nekim tehnikama plisiranja materijala tako da je to još jedan vrlo tradicionalan pristup koji su koristili.

Selekciju nakita uvijek rade unutar branda jer vole imati total look iz svoje proizvodnje. Ovaj put je njihov dizajner nakita Slobodan Velicki napravio naušnice i njihove poznate krune od staklenih kristala, a novitet su ručno bojani božuri od tkanine koje su stavili u formu broša.

Sve kreacije dostupne su u Robert Sever Showroomu Vlaška 78 

Kreativni tim iza kampanje su 

Fotografija-  Robert Sever

Produkcija-  Slobodan Velicki

Make up – Saša Joković i Marko Tolić 

Kosa -Kuća Četki

Modeli-  Iva Marušić, Ana Stanković, Matja Čičak – Talia Models

Scenografija- Tajana Čanić Stanković

Dekorativni elementi i bilje – Iris MB vrtni centar

Asistent fotografa –Tea Mardešić

Cipele- Hogl