Poput davno zaboravljene uspomene, slike iz nekog drugog vremena, nastaje Oubliée – nova kampanja za proljeće ljeto 2020. Borisa Pavlina. Tihi hommage Dickensovoj Gospođici Havisham, zarobljenoj u svom svijetu usamljene sjete, nedodirljivoj u prošlosti poput zauvijek lijepe Klimtove heroine

Minuciozno izrađene večernje haljine, delikatni unikatni komadi razrađeni do najsitnijeg detalja, zaštitni su znak samog dizajnera koji svoje majstorstvo izrade isprepleće sa lako prepoznatljivim ženstvenim stilom. Romantične siluete poput paučine se obavijaju oko ženskog tijela, protkane tisućama perlica, filigranskim francuskim Luneville vezom te metrima i metrima najnježnijih svila.

Svaka haljina tako postaje živuća skulptura, malo remek-dijelo ručne izrade u današnjem copy-paste svijetu, te služi poput vremeplova u zlatno vrijeme nekadašnjih couturiera.

Pod kreativnim vodstvom samog Borisa Pavlina, uhvaćena objektivom fotografskog dvojca Franje Matkovića i Senje Vild, model Tia Marciuš postala je bajkovita Miss Havisham uz stilisticu kose Maju Misirić iz Ateliera Monet te eterični make up vizažistice Sanje Agić.