Brend se ispričao nakon što je optužen za seksualiziranje djece i da ih koriste za provokaciju i prikupljanje pozornosti

Balenciaga je pokrenula kontroverznu blagdansku kampanju koja je prikazivala djecu kako drže plišane torbe s medvjedićima s pojasevima i lisicama inspiriranim BDSM-om. Kampanja Gift Shop, koju je snimila Gabriele Galimberti, brzo je izazvala bijes interneta, s jednom slikom koja prikazuje dijete sa spomenutom torbom s plišanim medvjedićem, okruženo neprikladnim dodacima, uključujući povodac za lanac i ogrlicu za pse.

“Iskreno se ispričavamo zbog bilo kakve uvrede koju je naša blagdanska kampanja mogla uzrokovati. Naše plišane torbe s medvjedićima nisu trebale biti prikazane s djecom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi”, napisala je tvrtka u izjavi objavljenoj u utorak na Instagram Stories.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada)

Međutim, nesretno je reći da baš nisu znali što rade. I prije nego što su reagirali modni watchdogovi Diet Prada, korisnici Twittera pozivali su se na promotivne slike iz prethodne adidasove suradnje brenda koje su uključivale nešto što je izgledalo kao izvadak iz presude Vrhovnog suda SAD-a iz 2008. godine “USA vs. Williams”, koja je potvrdila kazne za seksualno iskorištavanje djece i dodatne oblike zlostavljanja djece. Balenciaga je izdala priopćenje u kojem tvrdi da nisu odobrili dokument te da poduzimaju pravne mjere protiv onih koji su odgovorni za postavljanje seta kampanje. Opet, čudno.

“Ispričavamo se zbog prikazivanja uznemirujućih dokumenata u našoj kampanji”, izjavio je brend na Instagramu. “Ovu stvar shvaćamo vrlo ozbiljno i poduzimamo pravne radnje protiv strana odgovornih za kreiranje seta i uključivanje neodobrenih artikala za naše foto snimanje kampanje za proljeće 2023. Najoštrije osuđujemo zlostavljanje djece u bilo kojem obliku. Zalažemo se za sigurnost i dobrobit djece.” Najlakše reći da niste imali veze s tim, zar ne?

Čak i ako dokument nije bio njihova ideja, neobično je da su prihvatili ostatak kampanje, koja je najblaže rečeno uznemirujuća. Nevjerojatno je da nisu imali te namjere, s obzirom na to da nas već godinama trolaju svojim kampanjama, od uništenih tenisica to vreća za smeće koje koštaju nekoliko tisuća dolara.

 

Foto: Gabriel Olsen/Getty Images