Zanimljiv odabir popularnog brenda Louis Vuitton je pokrenuti prvi luksuzni hotel, i to u svome sjedišnom Parizu. Pravi “joie de vivre”

Luksuzni brend zaranja dublje u svijet ugostiteljstva i priprema se otvoriti svoj prvi luksuzni hotel. Modna kuća otkrila je da planira transformirati svoje pariško korporativno sjedište u hotel i maloprodajni prostor. Osim smještaja, prostor će sadržavati najveću Louis Vuitton trgovinu u svijetu.

Prema riječima predsjedavajućeg i glavnog izvršnog direktora brenda Michaela Burkea, hotel nudi “spektakularan pogled” na najpoznatije znamenitosti Pariza, od Eiffelovog tornja do Notre-Dame de Paris, kao i crkve Saint-Germain l’Auxerrois.

Cijeli prostor privlači pažnju posljednjih godinu dana otvaranjem potpuno nove robne kuće La Samaritaine, hotela Cheval Blanc i prve pariške podružnice talijanskog brenda slastica Cova, zbog čega je cijela ulica zaživjela.

Louis Vuitton pokreće i iskustvenu instalaciju nazvanu “LV Dream” s pop-up prostorom od 20.000 četvornih metara koji prikazuje suradnje umjetnika, popraćen kafićem i trgovinom čokolade. Prostor, koji će biti otvoren za javnost godinu dana počevši od 12. prosinca, trebao bi se pretvoriti u najveći maloprodajni prostor Louisa Vuittona.

Posjeti će biti besplatni, ali ih je potrebno unaprijed rezervirati na njihovoj web-stranici, tako da ako se uputite prema Parizu, svakako si unaprijed rezervirajte posjetu. Za pristup kafiću, trgovini čokolade i suvenirnici nije potrebna rezervacija čak i ako ne upadnete na izložbu.

To je najnoviji ugostiteljski pothvat za Vuitton, koji je prošle godine otvorio pop-up restoran u svom u četvrti Gangnam u Seulu i ljetni restoran u Saint-Tropezu, a imaju restoran i kafić u Japanu. Joie de vivre na Louis Vuitton način!

Foto: PR