Uprava luksuznog koncerna LVMH je uvjerena da će Rihanna postići veliki uspjeh te u njoj vide veliki potencijal. Zadnji put LVMH je pokrenuo samostalni modni brend Christian Lacroix davne 1987.godine, s tim da se tada radilo o modnom dizajneru a ne celebrity osobi.
Taj podatak dokazuje da uprava luksuznog koncerna LVMH vidi veliki potencijal u Rihanni zbog njezine velike popularnosti i modnog utjecaja koje ima na mlade kupce.
Kada je u suradnji s Pumom objavila liniju tenisica, tvrtka je momentalno zaradila, a tenisice s njezinim potpisom su postale must-have. Njezina beauty linija, Fenty Beauty debitirala je u Sephori koja je također pod LVMH koncernom, postigla je još veći uspjeh od tenisica. Privukla je veliku pozornost jer je ponudila veliki izbor nijansi pudera, koji nisu bili namijenjeni samo bijeloj koži nego i afroameričkom tenu.
Prošle godina kada je lansirala kolekciju donjeg rublja, Savage x Fenty također je bila pohvaljena jer je u obzir uzela sve veličine tijela, a u modnim kampanjama nisu sudjelovali mršavi modeli već stvarne žene. Izvještaji pokazuju da će kupci radije svoj novac potrošiti na one brendove koji u svojoj filozofiji brenda zastupaju ekskluzivnost i različitost. A Louis Vuitton želi ići u tom smjeru.
Prošle godine zaposlio je Virgila Abloha, prvog Afroamerikanca koji je zasjeo na mjesto umjetničkog direktora brenda te je njegovo imenovanje izazvalo veliko uzbuđenje među mlađim kupcima.
Potaknuti takvim rezultatima, koncern LVMH je uvjeren u Rihannin uspjeh, jer zamislite Rihannu na crvenom tepihu odjevenu u brend ‘Rihanna’. Jedva čekamo da kolekcija izađe, a izvori tvrde da bi mogla biti lansirana usporedno s izlaskom Rihanninog sljedećeg albuma koji se očekuje krajem ove godine.
Izvori tvrde da je LVMH odabrao par zaposlenika iz svojih brendova Louis Vuittona i Celina koji će pomoći Rihanni i njezinom timu u izradi. Rihanni želimo puno uspjeha.