U Termama Tuhelj je Tuhi Green PlaNET, nova kids zona vrijedna oko 450 tisuća eura kojom dominira interaktivna umjetnička instalacija svjetski poznatog kolektiva Numen/ForUs
Terme Tuhelj novom Kids zonom u hotelu Well postale su dio globalnog umjetničkog trenda, upotpunile su obiteljske sadržaje i podarile im novu dimenziju te u priču uključile lokalne proizvođače. Ovom neobičnom atraktivnom igraonicom smještenom između recepcije i hotelskog restorana Lati, dominira interaktivna umjetnička instalacija popularnog dizajnerskog kolektiva Numen/ForUs poznatog po konceptualnim instalacijama, scenografiji, industrijskom i prostornom dizajnu.
Riječ je o zanimljivoj kombinaciji konopaca i mreža, savršeno inkorporiranoj u prostor, tzv. Tube instalaciji, prvoj u Hrvatskoj, a čitava Kids zona dobila je simbolično ime Tuhi Green PlaNET, koje osim s mrežom (engleski net), korespondira sa zelenim poslovanjem Terma Tuhelj, njihovim kupalištem Vodenim planetom te maskotom, malim zelenim vanzemaljcem Tuhijem.
„Investicija vrijedna oko 450 tisuća eura realizirala se u dvije faze, a uz Numen/ForUs na projektu su radile i dvije poznate domaće tvrtke iz neposrednog susjedstva. Regeneracija iz Zaboka instalirala je mrežu, dok je za građevinske radove bio zadužen MDK iz Velikog Trgovišća“, poručili su iz Terma Tuhelj i tako još jednom potvrdili koliko im je važna suradnja s lokalnom zajednicom.
Ovaj spoj arhitekture i skulpture djeca obožavaju
“Tube Tuhelj zamišljen je kao alternativni, slobodni, spiralni pravac kretanja kroz prostor. Umjetničke instalacije ovog tipa karakteristične su po integraciji promatrača u umjetnički objekt. Također, instalacije ove dimenzije i konstruktivne snage predstavljaju hibrid arhitekture i skulpture, potičući oslobađanje tijela od nametnutih datosti arhitekture, tvrdog i ravnog poda, zida i stropa. Kao takva predstavlja određeni oblik pokretača, kako u tjelesnom, tako i u društvenom smislu. Vanjski promatrač se ulaskom u instalaciju pretvara u protagonista, performera, dok se izlaskom vraća u ulogu promatrača. Na taj način se osvješćuju i istovremeno relativiziraju društvene uloge kreatora i konzumenta, potičući dijalog i razmišljanje izvan ustaljenih okvira“, ističe Nikola Radeljiković, koji je uz Svena Jonkea i Christoph Katzlera, dio Numen/ForUse dizajnerskog kolektiva.
Ovaj trojac posljednjih 15 godina dizajnira objekte i koncepte bez unaprijed definirane funkcije, što je rezultiralo projektima Numen-light i instalacijama Tape, Net, Tube i Tuft koje krase europske gradove, a od sada i Terme Tuhelj.