Postaje sve jasnije da je metaverzum nešto na što ćemo se brzo morati naviknuti i prihvatiti. Još jedan dokaz za to je prva metakolekcija koju je predstavila Zara, high-street gigant koji na taj način definitivno približava ovaj koncept široj publici
Zara se metaverzumu pridružila još prošle godine, kada je ušla u platformu Zepeto. Ta platforma dopušta korisnicima da kreiraju svoje avatare i ulaze u interakciju jedni s drugima, a sada će na njoj korisnici moći isprobati i nove Zarine komade.
Prva metakolekcija omiljenog high-street brenda pod nazivom Lime Glam uključuje odjeću, kozmetiku i modne dodatke.
Ova limitirana kolekcija je inspirirana psihodelijom i futurizmom, a neki od komada koje donosi su kombinezon od trapera s izrezima, pleteni ceker, jarko ružičaste platforme, tie-dye traperice, haljina i top u hit boji limete te kozmetički proizvodi poput ljubičastog laka za nokte ili palete sjenila za oči.
„Ovaj projekt reflektira novi način razmišljanja i zajednicu koja želi proširiti granice te prihvatiti svoj jedinstveni identitet i osobnost“, stoji na stranici Zare.
Moda u metaverzumu
Metaverzum svakako postaje sve popularniji u svijetu mode. Brendovi kao što su NARS, Gucci, Carolina Herrera ili Ralph Lauren samo su neki koji su već zakoračili u ovaj segment, a nedavno se održao i prvi tjedan mode u metaverzumu na kojem su sudjelovali ni više ni manje nego velika imena kao što su Hugo Boss, Elie Saab, Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli i mnogi drugi.
Baš kao što metaverzum već prihvaćaju veliki modni i beauty brendovi, to sve više rade (čak i domaći) influcenceri, koji će također zasigurno imati velik utjecaj na upoznavanje šire javnosti s ovim konceptom. Izgleda da prema metaverzumu koračamo sve brže i jednostavnije, a preostaje vidjeti na koji će način utjecati na budućnost mode, ali i – društva.
Foto: Instagram/ Zara