Rekli bi mnogi, “te zlatne devedesete” i duboko uzdahnuli. Ono što mi pamtimo iz tog perioda je jedan zanimljiv trend koji se ove sezone vratio na velika modna vrata.

Sjećate se “dudica”? Dolazile su u šarenim oblicima i veličinama, “kačile” se na tenisice, lančiće, narukvice i školske torbe. Taj simpatičan trend pojavio se ove ljetne sezone kao zanimljiv podsjetnik na brojna djetinjstva, a imali ste ga prilike vidjeti i u jednom od Grazijinih editorijala u printanom izdanju. Dudice su ovog puta “narasle” i dolaze u novoj kolekciji hrvatskog brenda The All kao nakit vrijedan vaše pažnje i ozbiljnih modnih kombinacija.

the all dudice

the all dudice campaign 90s

Dudica brenda The All teži približno nevjerojatnih 9,7 grama, a cure nakon što naprave kalup i odljev po uzoru na plastični model visine 2 cm, slijedi finalna obrada i poliranje. Dudice su dostupne u 925 srebru ili s 24k pozlatom. Mogu se kupiti solo kao privjesak ili na različitim ogrlicama, naušnicama i narukvicama. Cijena je 400 kn za srebrnu, a 500 kn za pozlaćenu dudicu.

the all dudice kampanja

the all dudice

Također, tu je i odlična modna kampanja koju poptpisuju Matković&Vild, u glavnoj ulozi je Anja Polić, a kreativnu direkciju osmislile su Jelena Malenica i Tea Momčilović iz brenda The All.

the all dudice and jewelry

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli THE ALL (@the_all_studio)

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli THE ALL (@the_all_studio)

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli THE ALL (@the_all_studio)

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli THE ALL (@the_all_studio)