Održan je prvi dan na Paris Couture Weeku a svu pozornost je ukrala Schiaparelli revija. Što se tiče uzvanika, ali i same kolekcije.

Od uzvanika, peticu za trud dobila je Doja Cat prekrivena u 30.000 crvenih, ručno nanesenih, Swarovski kristalića. Make-up artistica koja stoji iza “Doja’s Inferno” looka, Pat McGrath, napisala je na Instagramu da je cilj bio prizvati osjećaj “žive skulpture koja sjedi u prvom redu”. A o samoj suradnji rekla je sljedeće: “Suradnja s neusporedivo talentiranim dvojcem, Danielom Roseberryjem i Doja Cat, bila je apsolutno zadovoljstvo. Njezino strpljenje i predanost dok je sjedila s mojim timom i sa mnom  četiri sata i 58 minuta kako bismo stvorili kreaciju, prekrivenu s više od 30.000 ručno apliciranih Swarovski kristala, bili su doista inspirativni. Konačni rezultat bio je čarobno, očaravajuće remek-djelo i počast Doja Catovom napornom radu i predanosti.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Schiaparelli (@schiaparelli)

Modna kuća Schiaparelli je također ponudila nadrealne poglede na klasike koji se vraćaju vrhuncu stvaranja u tridesetima kad je dizajnerica bila sama osnivačica kuće, Elsa Schiaparelli. Dizajner Daniel Roseberry bio je u top formi, preuzimajući klasične stilove i dajući im neočekivane zaokrete. Tamni smoking s krutim predimenzioniranim ramenima transformiran je u minimalistički kombinezon svemirskog doba. Brončano poprsje zamišljeno kao ogromna školjka uzdizala se poput lepeze kako bi zaklonila lice modela. Njezini zapanjujući biserni ukrasi izvedeni su u organskim, kristaliziranim slojevima pokazujući spretnost ateljea.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CLICHÉ017 (@cliche017)

Naomi Campbell i Irina Shayk šetale su modnom pistom, i kao uvijek, impresionirale svojim hodom i ljepotom, a lookovi su sadržavali inspiraciju faunom. Od paunova i zmija do lavova i tigrova. No svaki pokušaj da se oda hommage ovim divnim stvorenjima i kritizira korištenje krzna u modnoj industriji, ipak je pao u vodu. Sve skupa je izgledalo više kao glorificiranje korištenja životinja kao trofeja nego li kritika istog. 

 

Zaljubljenici u modu, i sami su brzo na svojim profilima i profilima ove modne kuće komentirali negativne konotacije vezane uz životinje kao odjeću, čak i ako su krzno i koža lažni. Mnogi su smatrali da je kolekcija korak unatrag za aktiviste za prava životinja, sugerirajući da kolekcija samo dodatno potvrđuje korištenje životinja i njihovih koža kao “trofeja”, bez obzira na to što se “zapravo htjelo reći.”

Fotografije i video: Schiaparelli