OnlyFans objavljuje aplikaciju bez golotinje, što je velika promjena za ovu platformu koja je središte sadržaja za odrasle

Budući da je OnlyFans svojevrsno utočište sadržaja za odrasle, kojem su pribjegavale čak i poznate osobe, poput Cardi B, nije se mogao plasirati u Google Play ili Apple App Store trgovinama.

Sada se tvrtka okrenula prema SFW (odnosno, safe for work) sadržaju i aplikaciji koja će se nazivati OFTV. Prema Bloombergu, aplikacija je bila u razvoju još u siječnju, a izvorno je bila dostupna samo autorima i pretplatnicima OnlyFansa, a sada u se plasirali široj publici.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by OnlyFans (@onlyfans)

No, o čemu je riječ? Iskreno, dosta će biti nalik drugim društvenim mrežama, i čini se da OnlyFans već neko vrijeme žele “umiroviti” svoj status da služe isključivo za razmjenu seksualnog sadržaja. Vlogovi, kuhanje, meditacije, savjeti… Ono što se, kako kažu iz OnlyFansa, razlikuju od drugih, bit će slobodnije izražavanje kreatora. “Od početka lansiranja OnlyFans-a, mi smo prva platforma koja je kreatorima dala dodatnu autonomiju i moć nad njihovim sadržajem”, rekao je Tim Stokely, osnivač i izvršni direktor OnlyFansa, za Mashable. “Mi želimo dati kreatorima više mogućnosti za objavljivanje njihovog sadržaja i više načina na koji naša zajednica može tom sadržaju pristupiti.”

OnlyFans ima više od milijun kreatora koji ostvaruju 2 milijarde dolara godišnje prodaje. Ova poznata digitalna platforma godišnje pak zaradi oko 400 milijuna dolara, i to najviše od modela naplaćivanja korištenja njihove aplikacije. Glasnogovornik je rekao za Mashable da ne planiraju uskladiti taj model s OFTV-om, te da neće naplaćivati ​​pristup aplikaciji.

I dok se puno raspravljalo o tome hoćemo li početi plaćati influencere za njihov posao i sadržaj, čini se da OnlyFans ide u suprotnome smjeru. Iako je platforma poznata po razvratnom sadržaju, postoje i instruktori fitnesa, plesači i umjetnici koji koriste platformu za objavljivanje sadržaja, povezuju se s obožavateljima koji ih financijski podržavaju, kao što se to može na primjer i na Patronu.

Nesumnjivo je da platforma želi svoj dio kolačića među tehnološkim divovima poput TikToka, Instagrama i, naravno, Facebooka, no tek nam je vidjeti hoće li uspjeti nadvladati “razvratnu” reputaciju koju ima.