Automobilska industrija proživljava pravu revoluciju, posebice kada je riječ o motorima. Potreba za smanjenjem potrošnje goriva i nižim emisijama CO2, sve strože emisijske norme i očekivanja suvremenih kupaca čine elektrifikaciju neizbježnom

Renault, pionir u području električnih vozila, obogatio je svoju ponudu učinkovitim i pristupačnim hibridnim motorima E-TECH, dostupnim u svim najprodavanijim Renaultovim modelima. Time će doživljaj i užitak u vožnji električnih vozila postati dostupni najširem krugu kupaca, koji danas pragmatično i promišljeno odlučuju o kupnji.

Renault Clio hibrid

U Renaultovoj novoj ponudi hibridnih i punjivih hibridnih vozila E-TECH dostupna su tri modela: Clio E-TECH (140 KS, potpuni hibrid), novi Captur E-TECH Plug-in (160 KS, punjivi hibrid) i novi Mégane E-TECH Plug-in (160 KS, punjivi hibrid). Ovisno o odabranoj tehnologiji, nova hibridna vozila E-TECH prilagođavaju se potrebama svih kupaca (duga putovanja, svakodnevna gradska vožnja itd.) te istovremeno smanjuju emisije CO2 i potrošnju goriva, čak i tijekom duljih putovanja. Predstavljanjem tih triju modela Renault dodatno proširuje ionako najbogatiju ponudu električnih i hibridnih vozila na tržištu, među kojima su i posve električni novi ZOE, novi Twingo Electric i Kangoo Z.E.

U odnosu na klasične hibridne pogone u kojima je motor s unutarnjim izgaranjem kombiniran s elektromotorom, hibridni motori E-TECH nude više načina rada te jamče:

  • Automatsko pokretanje u električnom načinu rada.
  • Užitak u svim uvjetima vožnje zahvaljujući većem dometu u električnom načinu rada i snažnijim performansama, čak i prilikom ubrzanja.
  • Iznimnu energetsku učinkovitost za koju su zaslužni inovativni mjenjač s više načina rada, učinkovito prikupljanje energije kočenja i veliki kapacitet baterije. Sve to odraz je stručnosti stečene u Formuli 1 i razvoju električnih vozila.

Zahvaljujući tome, posve električni način rada Clija E-TECH pokriva 80 % gradske vožnje te smanjuje potrošnju za 40 % u odnosu na motore s unutarnjim izgaranjem u istom ciklusu vožnje.

Novi CAPTUR E-TECH Plug-in i novi Mégane E-TECH Plug-in ostvaruju domet od 50 km u mješovitoj vožnji (WLTP) uz maksimalnu brzinu do 135 km/h i domet od 65 km u gradskoj vožnji (prema podacima ispitnog postupka WLTP za gradsku vožnju).

Inovativne tehnologije

Renault nudi dvije vrste hibridnih motora: E-TECH (potpuni hibrid, poznat i kao HEV ili hibrid) i E-TECH Plug-in (plug-in hibrid, poznat i kao PHEV ili punjivi hibrid).

Renault Megane hibrid

Renaultovi inženjeri razvili su jedinstveno rješenje kako bi vozačima ponudili relevantan, originalan i ekskluzivan hibridni motor, tijekom čijeg je razvoja prijavljeno više od 150 patenata. Ponuda hibridnih modela odraz je i Renaultova bogatog iskustva u automobilističkim sportovima, s obzirom da su sve serijske inačice opremljene tehnologijom iz Formule 1.