Lyst je predstavio svoje godišnje izvješće o modi, a rezultati su zanimljivi
Kako se bliži kraj godine, modni svijet počinje promatrati koji su brendovi izazvali valove u 2022. godini, a najviše se čeka što će reći Lyst, popularna fashion tech tvrtka koja promatra baš sve. Upravo su predstavili svoje Godišnje izvješće o modi – pažljivo promatrajući trendove i brendove o kojima se ove godine najviše pričalo, ali i koji su se najviše pretraživali. Nešto poput Merriem-Webstera za izabiranje riječi godine, samo u odjelu mode.
Vodeći izbor za 2022. godine kao Brand of the Year je – Miu Miu. Tijekom proteklih nekoliko godina, pariški brend porastao je u popularnosti zahvaljujući nizu viralnih trenutaka poput mini plisirane suknje i koja je dobila ogromnu količinu prostora u medijima, a pripisuje im se i oživljavanje muške odjeće sa svojom revijom jesen/zima 22.
Podaci za ovu godinu otkrili su porast od čak 49 % u pretragama Miu Miu brenda na Lystovoj godišnjoj razini. Još jedan brend koji je bio na vrhuncu bio je Diesel pod novim vodstvom Glenna Martensa s kojim smo ekskluzivno i porazgovarali. Konkretno, Diesel je preuzeo titulu “Logo godine” s brendom koji je još u travnju ušao u Lystov indeks najpopularnijih brendova godine zajedno s popularnošću njihove 1DR torbe.
Uz Balenciaginu dosljednu vladavinu na Lystovom indeksu kao jedan od najpopularnijih svjetskih brendova u posljednjih nekoliko godina, ne čudi što se brend rođen u Španjolskoj ponovno pojavio. Ranije ove godine, Balenciaga je osvojila najviše počasti za najpopularniju marku u Lystovom izvješću za 1. kvartal, koje je objavljeno prošlog travnja. Brend sada kući nosi priznanje Modna revija godine zahvaljujući svojoj reviji Haute Couture jeseni 2022. s skokom pretraživanja kuće od 525 % 24 sata nakon revije, no znamo i kako su ih u posljednje vrijeme pretraživali te će ih pretraživati u negativnome svjetlu – zbog izrazito problematične nove kampanje s maloljetnom djecom koju su ubrzo uklonili nakon burnih reakcija.
Još zanimljivih detalja godine uključuju Pradinu mini torbu Re-nylon Re-edition 2000 kao najtraženiji artikl ove godine te rasprodanu 3D tiskanu Pigeon clutch JW Andersona.
Foto: Pascal Le Segretain/Getty Images