Uvijek je zanimljivo pratiti modne trendove, zar ne? Stoga nas je jako razveselilo godišnje modno izvješće Lysta za 2023. 

Prema Lystu, Miu Miu je ponovno zasjala na vrhu ljestvice najpopularnijih modnih brendova za 2023. godinu. Ova marka, koju je prije tri desetljeća osnovala kreativna genijalka Miuccia Prada, time nije samo zadržala svoj status, već ga je i dodatno učvrstila.

Sudeći prema podacima prikupljenim od čak 200 milijuna modnih kupaca tijekom proteklih 12 mjeseci, Miu Miu je doživjela impresivan porast pretraživanja od 39 posto u usporedbi s prethodnom godinom. Tajna? Pa, sigurno su pridonijeli viralni proizvodi, revije pune slavnih lica i spektakularne suradnje s New Balanceom i Churchom. Kampanje s IT djevojkama poput Emme Corrin i Kendall Jenner dodatno su stavile Miu Miu u središte pažnje.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Miu Miu (@miumiu)

Naravno, brend nije samo izazvao pomamu za modnim komadima na pistama. Miu Miu je zapravo postavio trend godine – donje rublje kao vanjska odjeća. Nakon što je Emma Corrin prošetala pistom u zlatnim gaćicama sa šljokicama u Parizu, pretraživanje ovog neobičnog stila poraslo je za nevjerojatnih 257 posto.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Miu Miu (@miumiu)

No, Miu Miu nije jedini koji je obilježio modnu scenu 2023. godine. Loeweov Anagram logo osvojio je titulu najpopularnijeg luksuznog simbola. Torbe s ovim logom bile su pravi hit, s porastom pretraživanja od 170 posto u odnosu na prethodnu godinu.

A što se tiče obuće, 2023. proglašena je “godinom golih cipela”. Loewe, The Row, Khaite, Bottega Veneta, Nensi Dojaka, Chanel i Stella McCartney sve su pridonijele ovom trendu. Posebno su se istaknule Alaïa mrežaste balerinke o kojima smo već pisali, a koje su nosile zvijezde poput Jennifer Lawrence i Sofia Richie. Ove “gole” cipele postale su pravi hit, s porastom pretraživanja od 56 posto na Lystu u veljači.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli ak (@akofava)

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli LYST (@lyst)

Što se tiče tenisica, Adidas Samba je zasjala kao tenisica godine, s pretraživanjima svakih 1.7 minuta na Lystu. 

I ne možemo zaboraviti na “It” torbu 2023. godine – Uniqloova torba za rame. S cijenom manjom od 20 dolara, ova torba je postala nezaobilazan modni dodatak, generirajući preko 119 milijuna pregleda na TikToku i rasprodavši se u različitim bojama.

@kelsoterooo obsessed w my uniqlo moon bag so heres a ‘what’s in my bag’ asmr style! #uniqlo #uniqlomoonbag #asmrsounds #asmrvideo ♬ Someday Sweetheart – Benny Goodman Trio & Benny Goodman & Teddy Wilson & Gene Krupa

Moda 2023. godine također je bila oblikovana kulturnim događajima poput Beyoncéine turneje “Renaissance”, koja je imala najveći modni utjecaj. Rihanna i A$AP Rocky su proglašeni najzgodnijim modnim parom, pridonoseći povećanju potražnje za Bottega Venete za 35 posto.

Ukratko, modna scena 2023. godine bila je dinamična i raznolika, a brendovi poput Miu Miu, Loewe i Adidas Samba dominirali su svijetom mode svojim inovativnim pristupima i nevjerojatnim trendovima. Možemo se samo nadati da će nam i naredna godina biti ovako uzbudljiva!

 

Foto: Profimedia