LVMH u Londonu gradi hotel koji baca fokus na iskustvo

 

(Bernard Arnault s obitelji i modelom Nataliom Vodianovom na reviji Louis Vuitton Menswear Fall/Winter 2019-2020, Paris Fashion Week /Getty Images for Louis Vuitton)

Korporacija koja posjeduje luksuzne modne kuće poput Louis Vuitton, Dior, Celine i Fendija, ali sada kreće u širenje i planira izgradnju hotela, restorana i spa centra koji će njihovim klijentima donijeti dodatan doživljaj.
U suradnji s O&H, LVMH će preurediti staru gruzijsku zgradu u ulici Grafton u Londonu. U susjedstvu budućeg hotela nalaze se trgovine Louis Vuittona, Loro Piana, Christian Diora, Rimowa, Loewe, Celine, Nicholas Kirkwood i Moynat. Cilj i je namamiti stanovnike hotela na kupnju u obližnjim luksuznim trgovinama LVMH-a.

(Bernard Arnault na Christian Dior Haute Couture reviji Fall/Winter 2016-2017, Paris Fashion Week 30, /Getty Images for Dior)

‘Budućnost luksuza neće biti samo u luksuznoj robi, kao što je to godinama bilo, već u luksuznim iskustvima, i želimo biti u oba segmenta’- rekao je za Business of Fashion Bernard Arnault, izvršni direktor i predsjednik LVMH-a.
Istraživanja pokazuju da 74% milenijalaca više cijeni iskustvo nego li sami proizvod, tvrdi Forbes. LVMH je polako krenuo tim putem, budući da pod sobom imaju luksuzne hotelske lance poput Bulgari Hotels-a i Cheval Blanc-a.
Projekt će biti dovršen 2020. godine, a procjenjuje se da će stajati oko pola milijarde funta.

mm
Daria Klobučar-Vukovinski

Modna novinarka