Kako je CEO Birkenstocka odbio brend Supreme

Birkenstock, brend koji postoji od 1773. godine jedan je od najpopularnijih, kako na svijetu, tako i u Hrvatskoj. Ovih dana svi pričaju o tome kako je njihov CEO odbio trendi Supreme.

Brendovi poput Vetementsa, Off Whitea i Supremena jedni su od onih brendova koji su postali statusni simbol. Posljednih nekoliko godina stravično u trendu, postali su znak moći, coolnessa i luksuza u svijetu. No, čini se ipak da ih je na zemlju spustio jedan tradicionalni brend natikača, pogađate – Birkenstock.

Unatoč tome što su surađivali s imenima visoke mode kao što su recimo Valentino, zatim s Rick Owensom i Opening Ceremonyije, a svojevremeno su se i prodavali u francuskom Colletteu, čini se kako su neki ipak dobili odgovor ‘ne’ na upit za modnu suradnju.

Sve je otkriveno u velikoj priči koju je za The Cut radila Cathy Horyn za potrebu koje je otputovala u Njemačku, zajedno s fotografom Juergenom Tellerom. Naime, Horyn je razgovarala i s Oliverom Reichertom, izvršnim direktorom Birkenstocka koji se nije suzdržavao u svojim odgovorima pa je tako otkrio da su odbili Supreme i Vetements, a mogućnost te suradnje usporedio s prostitucijom.

Osim toga, Oliver je jasno i glasno poslao poruku kako mu nije do brendova koji se promoviraju samo svojim logotipovima i potpisom, kao i celebovima. Izjavio je i kako Birkenstock stavlja naglasak samo na svoj proizvod i njegovu kvalitetu, upravo zato i egzistira već 242 godine.

Ove izjave sigurno nisu išle u korist popularnih modnih imena koji vladaju scenom i društvenim mrežama, no možda je netko s dugogodišnjim uspjehom već i morao reći kako stvari uistinu stoje. Slažete li se?

Foto: Screenshot, birkenstock.com, Instagram @birkenstock