Brend koji su najveći poznavatelji beauty industrije, stručnjaci i beauty urednici, influenceri, proglasili najboljim skincareom svih vremena.

Augustinus Bader s velikim je wow efektom stigao na svjetsko tržište. Proslavila ga je Victoria Beckham koja je u to vrijeme paralelno lansirala svoj make up brend. U beauty lookove svojih modela, koji su prezentirali njenu reviju, uključila je Badera – hidratantnu kremu za lice s kojom je postigla zavidni glow lica.

Nije trebalo puno vremena da Bader postane popularan, rasprodan i tražen među ostalim celebrity licima, ponajviše modelima, a onda i glumicama. Pričalo se čak da ga koristi i sam Leonardo Di Caprio.

Radilo se o dva ključna proizvoda, briljantno jednostavna imena – The Cream i The Rich Cream iza kojih je stajao, i stoji, znanstvenik i profesor Bader. Naime, njegovo otkriće u koje je uložio trideset godina svoje karijere zove se TFC8 tehnologija zahvaljujući kojoj se stanice kože same oporavljaju, pa je tako jedan od njegovih prvih revolucionarnih proizvoda bio u svrhu medicine, proizveo je kremu koja liječi opekline.

No, Bader je zaključio da istu tehnologiju samoobnavljanja može uključiti i u skincare te su tako nastale The Cream i The Rich Cream, pod sloganom ‘The Cream That Works’ (krema koja djeluje).

Sada, tri godine kasnije, Bader se odlučio sa svojim znanstvenicima vratiti nazad u laboratorij i napraviti dodatni upgrade pa je tako formulu svoje bogatije kreme učinio veganskom i ne samo to. Na temelju istraživanja nova formula koja obogaćuje The Rich Cream, upravo lansirana i dostupna u zagrebačkom concept beauty storeu Tatjane Dragović, The Lab Storeu, pokazala je još bolje rezultate. 100 posto ispitanika složilo se da im je koža hidratizirana i njegovana, 98 posto izjavilo je kako im koža izgleda svježe, sjajno, odmoreno, ali i čvršće.

Čak 95 posto reklo da kako je utjecala na smanjenje bora i sitnih linija, a 91 da im lice izgleda mlađe. Tako da, osim što je veganska, nova formula The Rich Cream upgradeana je za još bolje rezultate, što je potvrdilo 105 ispitanika u 12 tjedana.

Početkom ove godine Beauty Inc., proglasio je najbolje skincare proizvode, a za mišljenje je pitao ljude is struke, beauty urednike, marketing stručnjake, influencere, osnivače brendova – prave beauty insajdere, one koje su u centru zbivanja beauty industrije svakodnevno. Upravo je ova skupila ljudi proglasila Augustinus Bader ‘najboljim skincareom svih vremena’. Od 100 pomno odabranih proizvoda iz cijelog svijeta, Bader je ponosno sjeo na prvo mjesto.

No, tu nije kraj ovom brendu, iako su sve oči uprte u njegove kreme za lice, od 2018., kada se pojavio na tržištu, Bader je lansirao i svoj The Face Oil, The Body Cream, The Body Lotion, The Cleansing Balm te niz proizvoda sve redom obogaćenih revolucionarnom TFC8 tehnologijom – koja nas je, čini se, uvela u ambicioznu budućnost skincarea.

Foto: Instagram @augustinusbader, @thelabstore