Preživjeti, odnosno održati se vidljivim, u šumi evenata, događanja pa i marketa, uspjeh je već sam po sebi. A još kada doživite deseto izdanje, znači da ipak nešto radite jako dobro.
To bismo mogli reći za mali organizacijski tim HUSH HUSH marketa koji je već u pripremi za svoje jubilarno prosinačko izdanje. Iza njega stoji dvojac Petra i Zdravka. Petra Lasić je dizajnerica i vlasnica brenda LP design, a Zdravka Radić umjetnica i ime koje stoji iza brenda ZiZou nakit. Projekt je pokrenut 2017. godine s ciljem promocije domaćih dizajnera i umjetnika široj javnosti. „Željele smo pokrenuti projekt koji će osim promocije poslužiti i kao platforma za povezivanja kreativaca i umjetnika“, kažu nam za početak razgovora kojim smo željeli provjeriti kako se osjećaju povodom ove male i lijepe obljetnice projekta.
„Osjećamo se uzbuđeno i ponosno istovremeno. Organizacija svakog HUSH HUSH marketa donosi dinamiku u naš svakodnevni rad, ali i zadovoljstvo nakon svakog uspješno odrađenog projekta. Svakako je ovaj jubilarni #10 market pokazatelj da je naš sajam zaživio. To nas čini posebno ponosnima iz razloga što predhodno nismo imale nikakvog iskustva u organizaciji evenata, što nas nije obeshrabrilo već nas pokreće i dokazuje da kada radite nešto u što vjerujete i dajete 100% sebe ne možete pogriješiti“.
Koliko je zahtjevno organizirati ovakav sajam te što im se u cijelom procesu čini najizazovnijim, odgovaraju nam: „Poprilično je zahtjevno jer uz redovan posao stvaranja na vlastitim brendovima vodimo i dva velika sajma godišnje. Ono što možemo reći je da smo dobro uhodan tim i svaka prati svoje zadatke te ništa ne prepuštamo slučaju. Moglo bi se reći da smo prave štreberice! Osim same logistike zahtjevno je komunicirati s velikim brojem izlagača i posjetitelja te svima učiniti da se osjećaju ugodno. Puno je truda oko promocije koju uglavnom baziramo na društvenim mrežama. Naši posjetitelji većinom znaju unaprijed što ih očekuje i čini nam se da s veseljem iščekuju svako novo izdanje našeg marketa.“
Nakon zagrebačkog potresa, ali i zbog pandemije koronavirusa HUSH HUSH market je bio prisiljen pronaći novu lokaciju, veću i prostraniju, a Muzej suvremene umjetnosti im se učinio kao dobar izbor. „MSU je bio odličan izbor i pokazao se kao pun pogodak. Odaziv publike je bio odličan, a izlagači nisu skrivali oduševljenje izborom nove lokacije za HUSH HUSH market. Osim što je mjesto umjetnosti i kulture, MSU je odlično povezan s cijelim gradom te je lako dostupan posjetiteljima. Market održavamo u predvorju muzeja u kružnom prostoru tako da posjetitelji mogu nesmetano uživati u svim odličnim stvarima koje su naši izlagači za njih pripremili!”
Tko su izlagači, kako se mijenjaju te kako ih odabiru, odgovaraju nam: “Izlagači su raznovrsni, iz različitih polja umjetnosti i dizajna, primjerice dizajneri odjeće, umjetničkog nakita, keramike, ilustratori… Na svakom marketu nastojimo predstaviti nove brendove ali i neka dobro znana imena ponosno nas prate od početka. Trudimo se pri odabiru svakome dati šansu, ali i osluškujemo što posjetitelji vole. Kriteriji su originalan vizualni identitet i kvaliteta izrade proizvoda. Odabir izlagača je najteži dio posla, jer smo i same autorice i poznajemo scenu pa nam žiriranje uvijek zadaje glavobolje.“
Kreativna scena se mijenja, a obzirom da ju aktivno prate već neko vrijeme, iskreno nam govore kakva je danas u odnosu na prije: „Kreativna scena je bogatija svake godine. Lijepo je vidjeti brendove kako se razvijaju, od samih početaka, a sada su već uhodani i prepoznatljivi široj publici. Veliki broj dizajnera bira živjeti trend slow fashiona te stvara kvalitetne i male serije proizvoda uz visoke ekološke standarde što je važno za male brendove kako bi se istaknuli u masi i ponudili korisniku kvalitetan i održiv proizvod.“
Za kraj su nam otkrile što nam pripremaju za prosinac. „Trenutno smo u postupku prijava i veseli nas odličan odaziv te već sada najavljujemo da ćemo imati odlične izlagače i veoma bogatu ponudu! S obzirom na božićno vrijeme pripremamo i mnoštvo darivanja u kojima će sudjelovati naši izlagači, a ponešto moramo ostaviti i tajnom. Ovogodišnji market održati će se 10. i 11.prosinca u MSU stoga se pripremite da ove godine nabavite posebne unikatne darove za sebe i svoje najmilije na božićnom izdanju HUSH HUSH marketa!“
Foto: HUSH HUSH market