Kada spojite britansku eleganciju i skandinavski minimalizam, rezultati su često zadivljujući – upravo onakvi kakvi dolaze s trećom suradnjom brendova GANNI i Barbour. Capsule kolekcija donosi spoj britanskog šarma s prepoznatljivim skandinavskim stilom, evocirajući sanjive pejzaže i romantični duh prirode. Kolekcija se fokusira na održivost kroz korištenje certificiranih organskih materijala, kao što su voštani pamuk i reciklirani poliamid, no ipak nosi sa sobom ozbiljan etički problem

Unatoč inovativnom dizajnu i razigranim detaljima poput leopardskog uzorka i neonski zelenog logotipa, koji u GANNI stilu dodaju dašak humora, teško je ignorirati potez korištenja životinja – konkretno konja – u vizualima. Konji, prisutni u scenografiji kampanje, koriste se kao estetski dodatak; ali postavlja se pitanje je li to uistinu prikladno u kontekstu modne industrije koja sve više pokušava slijediti etičke i održive standarde.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Barbour (@barbour)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GANNI (@ganni)

U kontekstu sve veće svijesti o važnosti zaštite životinja i poštivanju njihovih prava, ovakva se odluka čini potpuno promašenom. Konji su u ovoj kampanji svedeni na stilizirane dodatke – simbol luksuznog stila, a ne živih bića. 

Zabrinjavajuće je to što, dok se kolekcija poigrava temama prirode i povezanosti s krajolikom, zapravo zanemaruje temeljni aspekt poštovanja prema životinjama. Promocija, čini se, prikazuje “prirodu” samo kao romantičnu kulisu, a ne kao stvarnost koju bismo trebali zaštititi. U modnoj industriji, koja sve češće naglašava održivost i etičku odgovornost, korištenje životinja u ovakvim kampanjama djeluje kao korak unazad. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Barbour (@barbour)

Dok GANNI i Barbour kroz svoju kolekciju demonstriraju jasnu vizualnu sinergiju, etička dimenzija modnog izričaja ostaje upitna. Možemo se zapitati koliko je održiva moda uistinu održiva ako ne uključuje etičko razmatranje svih aspekata kampanje – uključujući i način na koji tretiramo životinje. Korištenje konja možda pridonosi vizualnom dojmu kampanje, ali je u suprotnosti s vrijednostima koje brendovi žele promovirati.