Croatina mini kampanja snimljena u Manili

Kada su doznali da je filipinski nacionalni heroj Jose Rizal – umjetnik, pisac i znanstvenik – govorio 24 jezika, tim Croate je odmah pomislio kako je Manila pravo mjesto za nastavak mini kampanje brenda Croata, koja je dio priče „Croata oko svijeta”. I tako je poslije Pariza sljedeća lokacija postala glavni grad Filipina – Manila

Zašto od svih zaslužnih ljudi izdvajaju upravo poliglote? Zato što i Croata govori mnogo jezika. Neke sasvim nježno, tiho, svilenkastim glasom, drugi pršte bojama i veseljem, a ostale jezike tek upoznaje, približava im se hrabro, sigurno, znajući da će biti zapažena. 

Tako je i bilo – dovoljne su bile dvije djevojke, marama i kravata – neizostavne suputnice putnika, simboli elegancije i dobrog ukusa koji svaku modnu kombinaciju čine ljepšom. 

Ova mini kampanja snimljena je na dvije glasovite lokacije u Manili. Jedna je Intramuros, povijesna i bajkovita jezgra glavnog grada.  U središnjem dijelu je Fort Santiago, čvrsta utvrda koja odiše posebnom energijom i skriva sve tajne drevnih vremena te svjedoči o ljepoti, bez obzira na to je li  riječ o  španjolskoj arhitekturi iz kolonijalnog doba ili radosti života koja zablista poput svilene  marame prebačene preko nježnih djevojačkih ramena ili ovijene oko šešira koji štiti od sunca i tmurnih misli. Ondje se nalazi muzej posvećen Joseu Rizalu, filipinskom nacionalnom heroju, umjetniku, piscu,  znanstveniku i poliglotu. 

Drugi niz fotografija snimljen je u prestižnoj četvrti Bonifacio, gdje tematske zone u osam zgrada na dvjema avenijama slave suvremene i poslovne aspekte dobrog života. Bonifacio High Street  mjesto je gdje se cijeni poslovni look, bijela košulja i fina kravata, podjednako i na muškarcu i na ženi, što i nije neobično jer to je najnoviji, moderni dio Manile gdje borave lijepo odjeveni, ugledni pripadnici filipinskog društva

Glavno je lice kampanje Francuskinja Anna Lao, podrijetlom iz Kambodže, koja živi i radi u Manili, a sretnom okolnošću susrela se s Goretom Bošković, koordinatoricom marketinga brenda CROATA. Oduševila nas je svojom jednostavnošću i ljetnom, ležernom elegancijom.

Budući da su modna industrija i različiti stilovi odijevanja strast koju obje djevojke dijele, Anna se u sekundi zaljubila u brend i sasvim spontano nastala je serija fotografija s Annom, svilenim maramama i kravatom. 

– Moda, a prije svega luksuzni modni dodaci kao u slučaju Croate, odavno privlače ljude iz svih dijelova svijeta, a kad se djevojka s toliko različitim načinom životom i podrijetlom zaljubi u brend, tek onda u punom sjaju vidimo zavodljivost dizajna i pravu snagu brenda koji se uklapa u različita okruženja – naglasila je Goreta

– Atmosfera, brend s kojim sam se upoznala, igra slaganja marama… sve će mi to zauvijek ostati urezano u pamćenje, kao i ljeto u kojem sam otkrila dio hrvatske modne scene i kulturne baštine spojene s filipinskim povijesnim spomenicima i jedinstvenim krajolicima. #croatiandesign novi je hešteg koji ću s uzbuđenjem pratiti – zaključila je Anna koja je savršeno utjelovila ljupku damu i poslovnu ženu, povezavši Filipine, Francusku, Kambodžu i Hrvatsku uz pomoć marame i kravate.