Poznati beauty brend Charlotte Tilbury i službeno je postao sponzor Formule 1, odnosno partner Formula 1 Akademije. Radi se o novom projektu F1 čiji je cilj pripremiti vozačice za izazovnije utrke te im pružiti podršku u napredovanju, što u konačnici otvara vrata Formule 1.

Lola Lovinfosse, 18-godišnja vozačica F1 Akademije, prva će nositi trkaći kombinezon i kacigu s Charlotte Tilbury potpisom, dok će bolid biti upotpunjen prepoznatljivim Hot Lips motivom i motom brenda – ”Makeup Your Destiny”. S obzirom na to da se F1 svijet percipira kao muško područje, ovo je poprilično osvježenje, ali i motiv svim mladim vozačicama koje žele krenuti u ovom smjeru. Međutim, F1 i beauty industrija već su se susreli, točnije 2023. kad je Anastasia Beverly Hills obznanila da će vozačica F1 Akademije, Bianca Bustamante, biti njezin prvi sportaš-ambasador.

Charlotte Tilbury, vjerujemo, nije odabrana tek tako, već je jedan od primjera uspješne žene koja je kroz trud i rad ostvarila svoje najveće snove, a to je onda popraćeno i izvrsnom poslovnom pričom. Tko je zapravo Charlotte Tilbury? Iza istoimenog brenda krije se istaknuta britanska vizažistica koja je svoju priču započela 2013. S bogatim iskustvom u industriji ljepote i mode, surađujući s vrhunskim fotografima, slavnim osobama i modnim kućama, Tilbury je postavila temelje za svoj brend, a njezin rad bio je predstavljen u prestižnim modnim časopisima te surađivala je s poznatim fotografima kao što su Mario Testino i Mert & Marcus, kao i sa slavnim osobama poput Kate Moss, Kim Kardashian, Gisele Bündchen, Amal Clooney… Priča o Charlotte Tilbury divan je primjer kako strast prema ljepoti i iskustvo u industriji mogu dovesti do stvaranja uspješnoga globalnog brenda koji svojim inovativnim pristupom i kvalitetnim proizvodima, kreira prepoznatljiv identitet koji je prepoznat u cijelom svijetu.

Isto tako, osim same činjenice da je ženski beauty brend ostvario ovu suradnju, ujedno se radi i o trenutku koji je idealan za privlačenje nove publike i još veće zanimanje postojeće ženske publike koja, prema statistici, u ovom trenutku čini 40 % obožavatelja F1. Tome je vrlo vjerojatno doprinijela i modna industrija koja svako malo predstavlja kolekcije inspirirane upravo F1 utrkama. Tzv. ”motocore” posebno je popularan na društvenim mrežama, a oslikava kul i opuštenu djevojku u prepoznatljivim kožnatim komadima s naglaskom na boje kao što su crvena, žuta ili crna. Naravno, popularni F1 vozači poput Lewisa Hamiltona i Charlesa Leclerca, postali su svojevrsne modne ikone te ih se može vidjeti u prvim redovima modnih revija, a posebice je Hamilton obožavam od strane industrije jer nosi zanimljive modne kombinacije koje odskaču od uobičajene sportskih odabira. Također, proboju F1 estetike u svijet mode kumovala su i partnerstva s kultnim modnim brendovima, primjerice Armanijem.

Foto: Instagram / @charlottetilbury / @f1academy