Lockdown i pandemija koronavirusa primorala je velike skincare kompanije i salone ljepote na promjenu poslovnog modela. Zamolili smo Irenu Marković, vlasnicu salona IM Estetica, nešto više o ovoj temi
Nisu nam više strane video konferencije, Skype callovi, Zoom sastanci. Klasičan odlazak na posao postao je stvar prošlosti, rad u pidžami iz udobnosti vlastitog doma nova je stvarnost. Tretmane poput manikure, depilacije, njege lica pa čak i bojanje kose možemo jednostvno i sami kod kuće napraviti. Dovoljno je samo utipkati u Google tražilicu traženi pojam i tutorijal je tu. Kakva će biti budućnost uslužnih djelatnosti, pogotovo kada korisnici komuniciraju sve više virtualno, rade DIY tretmane kod kuće i kada su postali prekomotni? Kao rješenje za trenutni izazov kozmetički brendovi pronašli su u online prodaji, online skincare konzultacijama i raznim aplikacijama koje će prema predviđanjima, čak i nakon što pandemija završi, definitivno doživjeti još veću ekspanziju.
Virtualne skincare konzultacije, skincare aplikacije i beauty gadgeti
Stručnjaci iz branše predviđaju da će u budućnosti postojati jedan hibridni model, tj. kombinacija online skincare konzultacija i fizički posjet terapeutu.Na raspolaganju su platforme popu FaceTimea, Zooma, Google talka gdje možemo sa svojim klijentom voditi online konzultacije, vidjeti stanje kože, ima li kakvih novih promjena od zadnjeg susreta, porazgovarati o skincare rutini. Također, možemo uputiti klijenta da pošalje sliku svog lica kao bi što preciznije mogli preporučiti koje proizvode upotrijebiti.
Ovakav skincare session nije samo rezerviran za jednu osobu, pogodnost ovakve vrste tehnologije je što možete ugostiti više osoba pa napraviti mali online beauty session.
Renomirani brendovi prepoznali su prednosti tehnologije u službi ljepote i zdravlja kože pa su kreirali aplikacije za skincare konzultacije (npr.Dermalogica, Vichy) koje kada učitate selfie pokazuju po zonama na licu koje su vam kritične točke i što poduzeti u vezi toga.
Zvuči savršeno da beauty tretman imate na dohvat ruke i iz udobnosti vlastitog doma. Možete imati personaliziranu njegu lica i prilagoditi je vašim potrebama: dovoljno je samo da se uz pomoć pametnog telefona i aplikacije spojite na uređaj (npr. Foreo Luna mini 3, UFO pametna maska). Ono što je sigurno jest da profesionalni tretmani kod terapeuta neće nestati, štoviše, gore navedene digitalne platforme samo mogu pomoći da ostanemo u kontaktu sa svojim klijentom i da boostamo prodajne kanale. Beauty gadgeti i skincare aplikacije mogu biti dobar dodatak kućnoj njezi kože, ali ipak ne mogu zamijeniti jedan profesionalni tretman Oxy terapije kisikom, ultrazvuk, radiofrekvenciju ili bilo koji drugi tretman za njegu lica u salonu kod kojih odmah nakon prvog dolaska možete vidjeti pozitivne promjene na koži.
Prodajna mjesta kao pickup lokacije za proizvode
Hoće li dućani odnosno prodajna mjesta postati stvar prošlosti? Defitivno ne, ali doći će do nekih promjena. Prodajna mjesta i dalje će biti ključna za susret s kupcima, za face to face komunikaciju, preporuku proizvoda ili isprobavanje testera. Online prodaja ne može zamijeniti ljudski kontakt, ona je tu kao podrška, da ubrza i olakša proces kupovine.
Mnogi brendovi uveli su besplatnu dostavu na svojim prodajnim mjestima za online narudžbe gdje se ponovno otvara mogućnost za interakciju s kupcem. Kupci su postali više osviješteni o tome što konzumiraju, kakve sastojke stavljaju na svojoj koži, je li brend vegan, cruelty free, može li se reciklirati ambalaža.
Skin barovi – rastuća usluga za brzinske tretmane lica
Potrebe i navike kupaca promijenile su se pa u zemljama poput SAD-u i Velike Britanije ogromnu popularnost doživjeli su takozvani skin barovi: mjesta gdje u roku od pola sata možete “s nogu” odnosno sjedeći na barskoj stolici napraviti brzinski tretman lica, ultrazvučni peeling, depilaciju ili čak fillere i botox. Kupac na licu mjesta može imati ne samo skincare session već i mini profesionalni tretman, a da se pritom zadovolje se svi sigurnosni i higijenski protokoli.