Teme marketinga, medija i PR-a gotovo uvijek su aktualne u današnjem okruženju, a samim time i aktivno promjenjive.
Trendovi se mijenjaju iz mjeseca u mjesec, a da ne spominjemo zaokret koji se može dogoditi u periodu od godinu dana – od pojave novih medija, društvenih mreža, platformi, promjena u ponašanju krajnjih korisnika. Postaje sve izazovnije biti u toku sa svim tim promjenama, no ono što nama pomaže u tom pogledu su upravo podcast serijali iz tog područja, kao hvalevrijedan i besplatan izvor znanja i informacija.
U nastavku vam donosimo naše favorite podcasta na temu marketinga, medija i PR-a, uz koje redovito proširujemo znanje, saznajemo što se zbiva na drugim tržištima te koje trendove možemo očekivati i kod nas.
Media Masters
Kako mu i sam naslov otkriva, ovaj podcast iz tjedna u tjedan donosi razgovore domaćina Paula Blancharda s prepoznatljivim imenima medijske industrije. Gosti su vodeća urednička imena dobro nam poznatih medija, kao što su GQ, Bloomberg ili Rolling Stone te nerijetko i nesebično kroz razgovor dijele svoja iskustva, znanja i poslovne savjete. Jedan od onih podcast serijala koji nas vodi iza kulisa zbivanja unutar medija.
Recode Media with Peter Kafka
Jedno od vodećih američkih tech-novinarskih imena Peter Kafka u svom podcast serijalu Recode Media nam donosi spoj medija, zabave i tehnologije. Prepoznatljivog i autentičnog stila komunikacije, Kafka iz tjedna u tjedan ugošćuje reportere, novinare, komičare, kao i izvršne direktore velikih kompanija te nam donosi njihova stajališta i trenutne poglede na teme iz područja marketinga, medija kao i tehnologije.
Masters of Scale with Reid Hoffman
Ukoliko ste aktivni na LinkedIn-u, onda će vam ime Reida Hoffmana vjerojatno zazvučati poznato. Riječ je o jednom od suosnivača ove platforme, a ujedno i domaćina uspješnog podcast serijala “Masters of Scale”. Kombinirajući teme marketinga, rasta i poslovnih savjeta, analizirajući aktualne teme iz ovog područja, uz zvučna gostujuća imena iz dobro poznatih svjetskih kompanija – njegovi gosti i gošće vrlo često su izvršni direktori i/ili osnivači kompanija kao što su Netflix, Google, Spotify, Dropbox…
Marketing School with Neil Patel & Eric Siu
Domaćini ovog podcast serijala Neil Patel i Eric Siu, spadaju među prepoznatljiva svjetska imena digitalnog marketinga, a svoje znanje dijele upravo u ovom popularnom podcastu. Kroz 10-minutne kratke dnevne epizode donose konkretne marketinške savjete koje možete instantno početi primjenjivati u svom poslovanju. Teme kojih se dotiču donose šaroliku paletu aktivnosti iz digitalnog marketinga – od SEO savjeta, oglašavanja pa čak i kriptovaluta.
Marketing Over Coffee
E-mail marketing, društvene mreže, SEO, copywriting…samo su neke od tema digitalnog i tradicionalnog marketinga koje u svom podcast serijalu predstavljaju domaćini John J. Wall i Christopher S. Penn, i pomažu da nam ostanemo ažurni na ovom području. Osim emisija u kojima donose savjete ili razradu odabrane marketinške teme, ugošćuju i interesantna imena iz ove sfere, među kojima se svakako ističu njihovi intervjui s Sethom Godinom, Simonom Sinekom, Annom Handley…
The Digiday Podcast
Među hvalevrijednim podcastima na temu marketinga ističe se i The Digiday Podcast, u kojem gosti iz područja medija, oglašavanja i izdavašta kroz razgovor iznose svoja znanja, stavove, kao i poslovne savjete, nerijetko se dotičući i aktivnosti potrebnih za transformaciju agencija, medija i brandova u ovom digitalnom razdoblju u kojem živimo.
Fotografija: Anna Tarazevich / Pexels