Brend Missoma London u 2018. godini bio je 4. najbrže rastući brend u UK-u, evo i zašto.
Danas Missoma nakit obožavaju Gigi Hadid i vojvotkinja od Sussexa, no brendu je trebalo nekoliko godina da postigne ovakav uspjeh. Prema riječima njegove osnivačice, Marise Hordern, Missoma London uopće nije bilo lako učiniti popularnim. Bio je to naime obiteljski brend, nakit koji se stvarao za kuhinjskim stolom u čemu su joj pomagale mama i prijateljice.
Onda su Missomu otkrile influencerice, s kojima su ostvarili i poslovne suradnje. Missoma je postao ‘everyday’ brend, a prstenje se uskoro moglo vidjeti i na ruci Meghan Markle. To je bilo dovoljno da postanu itekako poznati. Danas imaju pedesetak zaposlenih i sele u novo, puno veće skladište te poslovni prostor.
Tajna uspjeha Missome svakako je njezina jednostavnost i lakoća kombiniranja, kao i činjenica da su plasirali idelana proizvod u vrijeme kada je nakit s privjescima bio jedan od najtraženijih na Instagramu. Trenutno imaju i 50% popusta, a mi vam u nastavku donosimo najljepše komade.
Foto: Instagram @missomalondon