Svi koji pratite Celeste Barber, znate koliko je duhovita. Svi koji još niste čuli za nju, svakako istražite o čemu se radi jer ova je žena pomaknula granice ljepote i svih njezinih percepcija. I to s jako puno humora.

Zapravo možda ih nije samo pomaknula već ih je potpuno ukinula, a engleski termin „body shaming“ odnosno osjećaj srama vlastitog nesavršenog tijela, počeo se sramiti sâm sebe. Barem se nadamo da će uskoro postati tako za većinu. Njezina je poruka važna i glasna te prilično ozbiljna kada je u pitanju body shaming.

Celeste Barber je Australka koja je većinu svog života provela u Sydneyju. Tamo su je već poznavali kao duhovitu stand-up komičarku no svijet ju je upoznao i prepoznao kroz njezine parodije namještenih fotografija dotjeranih zvijezda i modela.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Celeste Barber (@celestebarber)

Taj svijet idealno proporcionalnih tijela besprijekorne kože i kose, „običnom čovjeku“ nedostižan svijet, Barber je odlučila imitirati na svoj duhovit način. Pri tome je ostala upravo onakva kakva ona jest, „na prvoj crti“ sa svim svojim nesavršenostima. Naravno, mnogi su se u tome upravo prepoznali. Autoironičnim pristupom osvijetlila je cijelu industriju nedostižne ljepote, a upravo ju je publika tog beauty svijeta jako zavoljela.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Celeste Barber (@celestebarber)

Sa svojih 8.7 milijuna pratitelja na Instagramu postala je inspiracija mnogim brendovima. Otkad je započela sa hashtagom #celestechallengeaccepted prije pet godina, pojavila se na brojnim naslovnicama modnih časopisa kao ambasadorica termina „body shaming“, ali naravno u kontekstu njegova pobijanja. Napisala je i knjigu „Challenge Accepted!“ kao svojevrsni duhoviti vodič kroz život i očekivanja, surađivala je i s Tomom Fordom, a suradnja koju je prije nekoliko tjedana upisala na listu odnosi se na australski brend BrasNThings. „Kad sam počela objavljivati ​​postove na Instagramu, znala sam da je smiješno, znala sam da će se ljudima svidjeti, ali nisam mislila da ću imati više od osam milijuna pratitelja – prisjetila se Barber za Graziju. “Mislila sam da će ljudima dosad već dosaditi, mislila sam da će meni dosaditi!“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Celeste Barber (@celestebarber)

No njezin je duhoviti Instagram projekt postao itekakav glas autentičnih žena koje prihvaćaju sebe baš takve kakve jesu. U spomenutoj posljednjoj suradnji, Barber je za BrasNThings dizajnirala i predstavila limitiranu kolekciju donjeg rublja i odjeće za spavanje. Blisko je surađivala s dizajnerskim timom brenda kako bi osigurala da komadi koje je kreirala – sve od čipkastog donjeg rublja, odjeće za spavanje i udobnog (udobnog!) donjeg rublja – budu autentični onoga što privatno voli nositi. Prema riječima zvijezde društvenih mreža, ušla je na prvi sastanak držeći torbu vlastitih omiljenih grudnjaka – uključujući i model bralette koji je nosila na svojoj bračnoj noći.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Celeste Barber (@celestebarber)

“Podrška i udobnost!”, viknula je Barber u intervjuu za australsku Graziju povodom ove suradnje, “Iako nema žicu u sebi, još uvijek mora držati dame na mjestu, tako da imamo udobnu rastezljivu tkaninu koja će vas i dalje podupirati, ali ne i urezati se u vas. Moj ožiljak od operacije srca koju sam imala u mladosti nalazi se točno tamo gdje ide donja žica grudnjaka, tako da sam veliki ljubitelj modela bralette.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Celeste Barber (@celestebarber)

 

Za Barber ovo nije bilo samo još jedno partnerstvo već je željela proširiti raspon veličina za svoju publiku (kolekcija sadrži veličine do XXXL, a grudnjaci su dostupni do F košarice). Bila je to i prilika da se modna industrija okrene na glavu, kako kaže.

“Sve veličine u cijeloj modnoj industriji moraju se proširiti. Za mene je ‘banana’ što su žene iznad veličine 46 još uvijek klasificirane kao ‘plus size’. Važno je da se upravo one vide u medijima, a ne samo jedna vrsta žena što za posljedicu ima da se sramimo vlastitog izgleda misleći da moramo tako izgledati kako bismo bile uspješne. Mislim da ljudi vide sebe u meni. Netko drugačiji, zabavlja se i nije potpuno i isključivo usredotočena na to kako izgleda. Fokusirana sam na glasno ukazivanje s…. i nasmijavanje ljudi. Mislim da je ljudima to osvježavajuće.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Celeste Barber (@celestebarber)

Ova 39-godišnjakinja je ismijala sve od Irine Shayk, Belle Hadid, Cardi B i Kylie Jenner. “Osjećaj srama vlastitog tijela je industrija vrijedna više milijardi dolara i nažalost, novac je taj koji vodi priču. Tvrtke se boje promijeniti ono što rade jer im se dosad pokazalo uspješnim. Dakle, moramo nastaviti isticati različite oblike tijela u kampanjama što je više moguće, stvarati nova pravila i gledati kako se ti proizvodi rasprodaju! Ljudi to žele, ali kulturi treba malo više vremena da uskoči. Događa se, ali ni približno brzo koliko bih željela. Inače nisam poznata po svom strpljenju.”, nadodala je Barber.