6 načina kako možete zdravije doručkovati

Uzmite svoj doručak ozbiljno u obzir. On određuje kakav će vam biti dan i uvelike utječe na vaše zdravlje

Mnogo je nedoumica u vezi s jutarnjim obrokom. Jedni tvrde da, primjerice, vježbanje prije doručka pomaže bržem sagorijevanju kalorija, drugi tvrde da ga ne smijete preskočiti ako želite izgubiti kilograme, dok treći smatraju da upravo preskakanje doručka može biti loše za vaše zdravlje.

Postoji puno načina kako vaš doručak možete učiniti zdravijim Jedan od njih je da napravite svoju kombinaciju žitarica koristeći zdrave namirnice poput godz bobica, granula, chia sjemenki, muslija ili zobenih pahuljica. Hm, ne zvuči vam uzbudjivo i ukusno? U nastavku pročitajte još šest načina kako možete zdravije doručkovati.

1. Ne preskačite doručak. Istraživanja pokazuju da izbjegavanje dobro izbalansiranog doručka vodi prejedanju tijekom dana. Što znači dobro uravnotežen doručak? Ako unesete dovoljno ugljikohidrata, proteina i vlakana, nećete osjetiti glad dok ne dođe vrijeme za ručak.

2. Jedite ono što volite. Za doručak bi trebali jesti ono što volite, poput kajgane ili peciva. Zašto? Zato što ga onda nećete preskočiti.

3. Nemojte jesti premasnu hranu. Hrana koja obiluje masnoćama, kao što je slanina, neće vas držati sitim dugo vremena, a može izazvati i umor tijekom dana.

4. Jedite hranu bogatu vlaknima zato što vam ona daje dugotrajan osjećaj sitosti. Osim toga, smanjuje rizik od srčanih oboljenja.

5. Proteini su esencijalni u svakodnevnoj prehrani. Dodajte svom doručku sjemenke ili bademe jer sadrže i proteine i dobar kolesterol.

6. Umetnite sastojke koji su dobri za vaš imunitet i koji čak pomažu smanjiti rizik od dijabetesa, raka i srčanih oboljenja. Borovnice, sjemenke i bademi su odlični za to. Možete ih izmrviti, pomiješati i posuti u tanjur sa zobenom kašom.

Foto: Stockfood, Instagram @deliciouslyella