Ok, svi već znamo da je Instagram danas postao ultimativan vodič za sve trendseterice koje mahnito traže ili kopiraju najbolje street style lookove kako bi dobile tako željene likove, a potom i nove pratitelje. Instagram je tako postao najbolja platforma za sve ljubitelje mode, a nekima je doslovno i promijenio život.

Kada se radi o velikim curama poput Chiare Ferragni ili Alexe Chung koje su svoj prepoznatljiv modni izričaj dobro unovčile i stvorile brend od svojeg imena koji prodaje gotovo sve, vrlo brzo su se i ostali okrenuli takvom modelu zarade i samopromocije. No, u bespućima Instagram feedova i raznih modnih ‘influencera’ koji sve više liče jedan na drugog, istaknula se jedna osmogodišnja japanka Coco (@coco_pinkprincess) koja svojim modnim stilom može posramiti i mnogo starije kolege.

Nemojte se iznenaditi njenim zrelim promišljanjem i vrhunskim slaganjem modnih kombinacija koje nikako nisu inspirirane dječjom modom. Naime, Coco je dobar stil naslijedila od svojih roditelja koji su vlasnici trendy vintage dućana ‘Funktique’, koji se nalazi u poznatoj Harajuku četvrti u Japanu.

U početku je majka Misato objavljivala stilske kombinacije svoje kćeri, no vrlo brzo je otvorila Instagram račun posvećen malenoj Coco, jer je doslovno bila preplavljena zahtjevima od strane zainteresirane publike.

Da, ona je prava modna ikona, koja nije ljubiteljica Disney princeza već njeguje šareni ali izvrsno izgrađeni hypebeast style. Ako ste još u nedoumici, samo bacite pogled na njezin Instagram profil gdje ju prati preko 673,000 pratitelja koji su doslovno zaslijepljeni ovom malom Japankom.

‘Otvorili smo trgovinu u Tokiju kad je Coco imala dvije godine, nakon što smo pobjegli iz potresom zahvaćene Fukushime. U to vrijeme je uvijek bila s nama pa je i prirodno da je zavoljela modu. A i svatko u popularnom Harajuku kvartu je modno osviješten’ objašnjava majka, Misato.

Coco sama bira fotografije koje se objavljuju na njenom Instagram računu, kao i filtere koji će najbolje istaknuti njezin osebujni i šareni modni look.

Izgleda da ova osmogodišnjakinja jako dobro zna kako postići wow efekt i privući nove pratitelje, jer je iz dana u dan sve veća svjetska modna senzacija.