Warner Bros je filmom WW84 uveo novi, hibridni oblik premijere. Uspješno premijerno prikazivanje odvijalo se u kinima, ali i putem streaming platforme, čime su vratili optimizam za izvedbene umjetnosti

Wonder Woman 1984, jedan od najiščekivanijih filmova godine, prikupio je čak 36,1 milijun američkih dolara u svjetskim kinima u 42 zemlje tijekom blagdanskog vikenda i povećala gledanost streaminga na HBO Maxu, izvijestio je Warner Bros u nedjelju, potvrđujući planove za treći film u franšizi ove superherojke koju utjelovljuje Gal Gadot. Ove brojke bile su najveće za premijeru nekog filma od početka pandemije u ožujku i premašile su očekivanja, unatoč tome što su i dalje puno niže od prosjeka prije pandemije – za usporedbu, prvi film Wonder Woman iz 2017. godine priuštio je nešto više od 103 milijuna dolara u istom razdoblju. S obzirom na to da su brojna kina zatvorena zbog situacije, Warner Bros odlučio je ‘’WW84’’ učiniti dostupnim američkim kupcima HBO Max usluge, što se ispostavilo dobitnom kombinacijom – ukupan broj sati gledanja utrostručio se u petak, a film su putem ove platforme gledali milijuni.

Paul Dergarabedian, viši analitičar za medije u istraživačkoj tvrtki Comscore, objasnio je da je “WW84” imao dobru izvedbu u kinima s obzirom na “izuzetno izazovno tržište”, i da to vraća optimizam da će izvedbene umjetnosti moći na ovaj način doći do svoje publike. Warner Bros objavio je da će sljedeće godine nastaviti ovu hibridnu strategiju premijere filmova, a u 2021. godini očekuje ih se čak 17, što je izazvalo skepsu kod nekih holivudskih redatelja. Skeptični se nadaju, naime, da će se premijere ipak vratiti svome standardnome formatu nakon što se poveća broj cijepljenja u SAD-u, ali i državama diljem svijeta. Svejedno kojem se ”taboru” priklonili, činjenica jest ta da ovaj uspjeh otvara put mnogim mogućnostima, nakon što je ova godina bila prepuna otkazanih snimanja i odgođenih premijera.

 

Fotografija: Wonder Woman still photo