Kendall Jenner zvijezda je jesenske kampanje Stelle McCartney za 2023. koju je snimila Harley Weir u Camargueu, regiji u južnoj Francuskoj. Manekenki je ovo prvi put da radi s britanskom modnom dizajnericom.

Stella McCartney, ikona održive elegancije, i Kendall Jenner udružile su kreativne snage kako bi donijele svijetu kolekciju koja slavi snagu jahanja. Ove dvije dame, osim uspješnih karijera, dijele i duboku naklonost prema konjima, stvarajući tako snažnu vezu koja je obogatila ovu zapanjujuću suradnju.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Stella McCartney (@stellamccartney)

Vizualni svijet ove kampanje, povjeren fotografkinji Harley Weir, otkriva prekrasne kadrove prirodne raskoši Camarguea, područja solana smještenih na jugu Francuske. Ova kampanja nije samo modna priča – ona je i susret s prirodom, snagom konja i ljepotom jahanja.

Uz Stellu i Kendall, još jedna značajna figura dodaje dubinu ovoj priči – slavni konjski šaptač, Jean-Francois Pignon. Njegova strast i predanost konjima preplavljuju svaki kadar, povezujući troje istomišljenika u nevjerojatnu sinergiju. Ta snažna povezanost postaje temelj inspiracije za ime kampanje – “Horse Power” – snaga konja koja nosi više od fizičke moći.

Kolekcija prenosi suštinu konjičkog duha. Printevi inspirirani Appaloosa konjima, detalji užadi koji podsjećaju na uzde i uzorci koji odišu duhom klasičnih konjskih deka prenose uzbuđenje jahanja u svaku kreaciju. 

No, ova kolekcija ide korak dalje. Ona zrači etosom održive mode Stelle McCartney. Čak 92 posto materijala su održivi, istovremeno izražavajući snagu dizajna i filozofiju brenda. Veganske torbe s efektom krokodilske kože, napravljene od otpadaka jabuka, te jahaće čizme izrađene od ostataka grožđa svjedoče o održivosti i kreativnosti koja je utkana u svaku kreaciju. 

Inovativnost ove kolekcije seže i dalje, u dodatke koji su izrađeni od micelija gljiva i inovativnog materijala MIRUM®. Ovi dodaci ne samo da su alternativa životinjskoj koži, već su i ekološki prihvatljiva opcija koja nas podsjeća na potrebu za očuvanjem našeg okoliša.

Ukupno gledajući, ova kampanja nije samo modni spektakl, već i podsjetnik na snagu suradnje, strast prema konjima i jahanju, te odgovornog pristupa dizajnu i okolišu. No, iako smo apsolutno oduševljeni odgovornim pristupom prema okolišu, uhvatio nas je bitter sweet osjećaj.

Razlog tome je sama kampanja, koja, iako je fenomenalno napravljena, nije u potpunosti cruelty free, što je inače i dio identiteta poznate dizajnerice. Iako se kampanjom slave konji, njihovo korištenje kao glavnih rekvizita stavlja upitnik na filozofiju samog brenda.

 

FOTO: Harley Weir