Čini se da je razdoblje pandemije zauvijek promijenilo svijet mode i fotografije. Vjerojatno se sjećate da su u tom periodu brojni brendovi (primjerice Zara), umjesto profesionalnih fotografa, za kampanje angažirali samo manekenke, koje su se same fotografirale u formi “selfija”.

Iako je pandemija iza nas, prirodna estetika “selfie” fotografija očito da se jako svidjela brendovima, jer su je neki nastavili koristiti. Jedan od tih brendova pariška je luksuzna modna kuća Alaïa, koja je najnoviju kampanju za zimu/proljeće 2024. predstavila upravo u formi “selfija”.

Elegantne modele brenda manekenke su same fotografirale, pa se dobiva dojam da smo na neki način ušli u njihov intimni prostor. Upravo u tome i jest čar popularnih “selfija”, puno su prirodniji i iskreniji od klasičnih modnih fotografija, pa kampanja i brend izgleda više kulerski. Kakva je sama kolekcija? Prepuna komada u stilu po kojem znamo i volimo brend – posebna mješavina seksepila, elegancije i onog ” je ne sais quoi” pariškog chica.

 

 

 

Foto: Alaia