Virgil Abloh bio je vizionar koji kreativno izražavanje nije stavljao u određene zatvorene kategorije. Time se vodio u svim svojim brojnim multidisciplinarnim projektima, a to se nastavilo i s novom beauty linijom Paperwork

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Off-White™ (@off____white)

Nova beauty linija koju donosi brend Off-White vodi se individualnom interpretacijom ljepote. Što to znači? Linija donosi nekoliko proizvoda koji korisniku ostavljaju slobodu da ih koristi na način na koji želi. Za početak, već dostupna četiri mirisa nemaju konkretno ime, nego samo nose brojeve, a na taj način nije se pokušalo utjecati na to kako se netko treba osjećati dok ih nosi. Poprilično neobično za današnje standarde u parfemskoj industriji koja svakim novim mirisom konkretno cilja na određenog korisnika i njegov lifestyle. Osim mirisa, za beauty liniju su najavljeni i stickovi s pigmentima koji se sami fiksiraju na koži, šablone s uzorcima za lice i tijelo te šest lakova za nokte s inovativnim završetkom. Jedan od njih je bijeli lak s cracking efektom koji je napravljen tako da izgleda kao raspucani beton.

Nastavak kreativnog djelovanja

Koliko god ova linija beauty proizvoda zove na slobodno umjetničko izražavanje, jedan od glavnih zahtjeva bio je da je i – praktična. Djelovanje Virgila Abloha oduvijek je bilo isprepleteno formom i funkcijom, a to se nastavilo i ovom kolekcijom čija ciljana publika nema određene godine ni spol. Ovim potezom Off-White je još jednom dokazao da sa svojom publikom, i društvom općenito, vodi dijalog koji ostavlja prostor za samoekspresiju, međusobni utjecaj i suradnju te poboljšanje korisničkog iskustva. Iako će Paperwork rasti bez Abloha, nije upitno hoće li postati još jedan važan dio njegovog bogatog nasljeđa.

 

Foto: Off-White/ Instagram