Radi se novom trendu među beauty blogericama koje pozivaju svoje pratitelje na eko osviještenost. Naime, beauty industrija postala je svima ‘too much’.

Nekad su se rituali za lice sastojali od tri koraka – čišćenja, toniranja i hidratacije. Danas? Pilinzi, serumi, kreme oko očiju… Proizvodima za njegu, i to samo lica, uistinu nema kraja. Glavnim krivcem smatra se pojava korejskog trenda njege lica koji se sastoji od 10 koraka, ali ne samo to, već i svakodnevno zatrpavanje medija s novim beauty inovacijama, proizvodima i beauty tretmanima. Tako da su čak i beauty blogerice i influencerice, odlučile stati na kraj tome.

Pretpostavlja se da će sveukupna zarada beauty industrije u 2020. godini dosegnuti 500 milijardi dolara, a trenutno ne živimo samo u svijetu brze mode već i brze ljepote. Tako je početkom ove godine blogerica Serein Wu objavila svoj #nobuy video o tome u kojem je rekla kako je danas postalo važnije koliko proizvoda imate, a ne kakve su oni kvalitete. To je pokrenulo niz objava pod hashtagom #nobuy u kojem su joj se pridružile i ostale influencerice.

No, ne radi se samo o taštini i činjenici da jedan hashtag na temu beauty trenda, kao što je #glassskin može dosegnuti preko 90 tisuća objava već se radi i o ekologiji na što upozoravaju mnogi, od dokumentarca na Netflixu ‘Our Planet’ do mlade Grete Thunberg koja je pokrenula kampanju na temu klimatskih promjena i osvojila svijet. Naše kupaonice toliko su zatrpane nepotrebnim, od proizvoda koje prestanemo koristiti jer kupimo nove, do plastike i nerecikliranja.

Zato vas za kraj samo želimo upitati – a od koliko se koraka sastoji vaša beauty rutina?

Foto: Getty Images