Za sve one koji su spremni rušiti standarde , snimljena na pustim ulicama Londona, nova Reebokova kolekcija za jesen/zimu 2019 pod nazivom Meet You There slavi one neustrašive žene i muškarce koji se ne boje izdvojiti iz mase i činiti stvari drugačije. Nastala iz snažne ambicije brenda, kolekcija želi ohrabriti sve kreativne pojedince da sruše standarde i omogući im stvaranje vlastitog prepoznatljivog identiteta.

Pored Cardi B, kao zaštitno lice MYT kolekcije, kampanja ujedinjuje i šest pojedinaca koji kroz svoju neprestanu želju da ruše standarde na najbolji način prezentiraju svoju kreativni svijet.
S najboljim europskim underground DJ-evima i glazbenicima – DJ Taylah Elaine, Amber Donoso – pjevačica i kantautorica iz Čilea, Chloëdees – voditeljica na NTS radiju, DJ Ruby Savage iz Nizozemske, DJ Bambounou iz Pariza te Tommy Gold iz Londona – kampanja je utjelovila najkvalitetnije klupsko okruženje u kojem su nastale neke od najkreativnijih suradnji.

MYT kampanja predstavlja kolekciju dojmljivim look bookom i 45 sekundnim video spotom u kojem Cardi B, kraljica hip-hopa iz Bronxa ukazuje na važnost osobnog stila te vjernost samoj sebi. Iz svog osobnog potpisa „čudnu“, Cardi B pokazala je savršen primjer kako uspijeva raditi stvari na svoj autentičan način, čak i kada je u pitanju moda.

Komentirajući što znači rušiti standarde, Ruby Savage, Amber Donoso i Chloëdees su izjavile:

Ruby Savage: “DJ-ing je moje kreativno izražavanje u kojem ne postaje pravila. Na kraju dana, ti si umjetnik, možeš raditi što želiš. Važno je postaviti svoje ambicije, imati jasne namjere i znati zašto to radite.

Također, važno je imati na umu koju poruku želite poslati, i to na najbolji mogući način.”

Amber Donoso: “Rušiti standarde znači izdvojiti se i razlikovati od drugih. Definitivno koristim svoj osobni stil kojim izražavam svoj identiteta. Obožavam sportsku odjeću koju nosim i koju stiliziram na svoj jedinstven način.

Ta filozofija je povezana s onim tko sam ja kao umjetnik.”

Chloëdees: “Smatram da mladi danas imaju prevelika očekivanja kada se poistovjećuju s Insta facama. Stvarnost je potpuno drugačija. Mladi ljudi moraju kontinuirano ulagati u sebe.

Imajte strpljenja, jer kreativno strpljenje je ključno. “