(Gucci, Paris Fashion Week S/S 2019/Getty Images for Gucci)

François-Henri Pinault, izvršni direktor i predsjednik francuske luksuzne grupe Kering koja pod svojim okriljem drži i Gucci, nedavno je najavio kako se ovaj talijanski modni div baca u izradu luksuznog nakita.

Prema podacima konzultantske tvrtke Bain&Co, prodaja luksuznog nakita ove je godine uprihodila 18 milijardi eura, što prelazi prihode od prodaja torbi, koje su se do sada smatrale najbolje profitabilnim proizvodom gotovo svake luksuzne modne kuće.
Mnogi dizajneri upotpunjuju svoje kolekcije modnim dodacima kao što su naušnice, ogrlice ili prstenje, no taj nakit nikako ne možemo usporediti s ‘high-end’ nakitom kao što su Chopard ili Boucheron, koji su također pod Kering grupacijom

Pinault je potvrdio da će Gucci izbaciti kolekciju nakita početkom ljeta sljedeće godine, i najavio da će se sam nakit proizvoditi u Italiji.
Zahvaljujući sjajnom makeoveru genijalnog Alessandra Michelea, kreativnog direktora Guccija, ta talijanska modna kuća izgleda ne planira stati u svom strelovitom rastu. Samo prodaja od Guccija, Kering grupi je donijela zaradu od 3,4 milijarde eura, što je 27,5 % posto cijele zarade.