Nissan je predstavio koncept potpuno električnog vozila za odgovor na izvanredne situacije osmišljen kao mobilni izvor električne energije u slučaju katastrofe ili ekstremnih vremenskih pojava. Radni prototip naziva RE-LEAF temelji se na Nissanu LEAF, prvom serijskom električnom vozilu

Osim preinaka kojima se omogućuje vožnja cestom prekrivenom krhotinama, RE-LEAF uključuje i utičnice otporne na nepovoljne vremenske uvjete, postavljene na vanjskoj strani vozila, s pomoću kojih je moguće puniti i pokretati uređaje od 110-230 V električnom energijom pohranjenom u njegovoj litij-ionskoj bateriji velikog kapaciteta.

RE-LEAF pruža mogućnost vožnje u samo središte područja pogođenog katastrofom i služi kao potpuno mobilni izvor električne energije za pomoć u spašavanju. Integrirani sustav za upravljanje energijom može pokretati medicinske ili komunikacijske uređaje ili rasvjetu i ostalu opremu za održavanje života.

Prirodne katastrofe najčešći su uzrok nestanka struje. Prema Izvješću Svjetske banke za 2019. prirodne nepogode i klimatske promjene bile su uzrok 37 % slučajeva nestanka struje u Europi između 2000. i 2017. godine te 44 % slučajeva nestanka struje u SAD-u u istom razdoblju.

Nakon što uslijed određene prirodne katastrofe nestane struje, vrijeme koje je potrebno za ponovnu uspostavu opskrbe električnom energijom obično je 24-48 sati, ovisno o težini prouzročene štete. Tijekom tog razdoblja mogu se upotrebljavati električna vozila kao mobilni izvor opskrbe električnom energijom u slučaju nužde bez emisija.

RE-LEAF je kreiran sa željom da se ukaže na potencijal električnih vozila u postupku oporavka nakon katastrofe. Premda je riječ tek o radnom konceptu, tehnologija je predviđena za upotrebu u svakodnevnom životu.