New Year’s Issue – kampanja brenda čiji komadi nestaju u trenu

Bliži se doba godine kada svaka žena želi izgledati poput dive. Blagdansko raspoloženje se osjeća u zraku, a izlozi su prepuni ideja za neki od nadolazećih proslava.

Jedan takav već duže vrijeme plijeni pažnju i osvaja brojne trendseterice te zaljubljenice u modu. Riječ je o brendu Identity, mladog i iznimno kreativnog dizajnera – Igora Djuge. Ime koje već duže vrijeme odzvanja u gradskim kuloarima i haljine koje oduševljavaju i nestaju brzinom munje, našle su svoje mjesto u shoowroom boutiqueu u Draškovićevoj 45.

Svaka kampanja Igora Djuge čeka se s nestrpljenjem, a iz toga proizlazi još veća inspiracija za neke nove i buduće ideje. Dokaz da je važno pratiti trendove su upravo žene koje s oduševljenjem nose Identity i koje se u Igorovoj odjeći osjećaju fenomenalno. Kampanja naziva „New Year’s Issue“, govori sama za sebe.

Party haljina je nešto što bi svaka žena trebala imati u svome ormaru i to je klasik od kojega se ne odustaje i koji nikada neće izaći iz mode. Čitava kolekcija odiše 80’s vibeom, a glittera i metalic sjaja ne nedostaje. Sve popularnija oversized odijela su također dio kolekcije i iznimno su ženstvena. Kažu da odijelo ne čini čovjeka, ali ova čine savršenu ženu.

Fotografije kampanje potpisuju Franjo Matković i Senja Vild, model je Paula Puskaš (Talia Model), za make up je zaslužna Emilija Kopčalić, a kosu Tanja Kustović za Keune.

Odabirom nekog od Identity komada, jednostavno nema greške, a ako je želja da negdje prođete zamijećeno, onda je ovaj brand pravi izbor. Besprijekoran stil – ono je što ističe Identity ženu i upravo iz tog razloga, u kreaciji poput neke od ovih, osjećaj moći i privlačnosti s dozom ukusnog seksipila, neće izostati.