Flower by Kenzo je definitivno jedan od onih mirisa koji je obilježio parfumerijski svijet u 2000-ima, a sada je stigla njegova nova varijanta u koju ćete se bez sumnje jednako zaljubiti

Istovremeno svjež i opojan, intiman i blistav, novi puderasto-cvjetni miris sa zaraznom osobnošću, FLOWER BY KENZO Eau de Toilette, esencija je cvijeta spremnog za cvat. Buket se otvara suptilnom iskrom sicilijanskih mandarina i limuna, igra se transparentnim i senzualnim aspektima bugarske ružine vode i topi se u čistoći vanilije te bijelog mošusa. “20 godina nakon stvaranja FLOWER BY KENZO mirisa, želio sam napisati novu priču za ovu ikonu.”, rekao je Alberto Morillas, glavni Kenzo parfumer te dodaje. 

“Ruža je u srcu FLOWER BY KENZO mirisa. U ovoj novoj kreaciji Eau de Toilette, koristio sam posebnu kvalitetu; hidrolatni ekstrakt koji hvata najhlapljiviji dio cvijeta. Ovo je ekskluzivna cvjetna nota: miris ružine vodice, čist i proziran, izveden iz jedinstvene tehnologije hladne koncentracije na smoli.”

Još jedan razlog zašto nam se ovaj miris sviđa jest činjenica da su sastojci poput ekstrakta ružine vode, esencije limuna, esencije mandarine, pupoljka ruže i organske infuzija vanilije sastojci koji se koriste u FLOWER BY KENZO Eau de Toilette mirisu te su izvedeni iz praćenih lanaca opskrbe i odgovornih programa nabave.

“Vanilija koju sam odabrao je infuzija organske vanilije uzgojene na Madagaskaru. Ovaj ekstrakt nije samo rezultat stoljetnog procesa ekstrakcije maceracijom mahuna, što daje prednost tradicionalnoj parfumeriji, uz manje potrošene energije; rezultat je i višemjesečnog stručnog rada zajednica. Duboko smo predani, s našim lokalnim partnerom, poboljšanju životnih uvjeta radnika kroz socijalna, obrazovna i zdravstvena ulaganja.” rekao je Alberto Morillas.

flash!

Jeste li znali da je cvijet neodvojiv dio Kenzo povijesti? U KENZO parfemima, baš kao i u Kenzo modi, cvijeće je sve. Kenzo Takada je živio okružen cvijećem, a oni su bili njegov beskrajni izvor inspiracije: objesio je šarene bukete u svom ateljeu, naslikao ih je u svojoj trgovini 1970., posuo ih je po svojim kreacijama, a 1994. godine je čak izazvao val emocija u gradu i diljem svijeta spektakularnim cvjetanjem Pont Neufa u Parizu. To obilje cvijeća simbolizira vrijednosti KENZO brenda: ljubav prema prirodi, otvorenost, mladenački duh, radost, slobodu, optimizam…

P.S. Kako biste dobili šansu utonuti u novi miris, Kenzo će najsretniju od vas nagraditi ovim mirisom, a pravila pronađite ovdje.