Domaća kozmetička scena je krajem studenog postala bogatija za novi beauty brend i to aktivne organske kozmetike. Za sad nam se jako sviđa, a uskoro ćete moći čitati i recenziju nakon mjesec dana korištenja
Ovaj hrvatski premium organski kozmetički brend, pod imenom Matinata, predstavio se tržištu pod sloganom „Skin I Feel Best In“. Certifikatima ECOGEA Organic i Cosmethically active kupcima se jamči da su svi proizvodi izrađeni od visokog udjela organskih sastojaka te da zahvaljujući formulaciji aktivno djeluju na kožu.
Osnivačica brenda, Ivanka Ćosić Prižmić, nakon godina rada u visokom menadžmentu velike hrvatske tvrtke te suočavanja sa zdravstvenim problemima, odlučila se na zaokret u karijeri. Spoznajom o kontroverzama koje prate sintetičke sastojke koji se koriste u konvencionalnoj kozmetici te nedostatka organske kozmetike suvremenih tekstura na domaćem tržištu odlučila se na stvaranje inovativnog i modernog branda organske kozmetike, u čijem je razvoju iskoristila bespovratna sredstva iz EU fondova.
Nakon završetka akreditirane UK škole Formula Botanica, u suradnji s timom znanstvenika i stručnjaka s Farmaceutskog fakulteta u Ljubljani, započela je stvaranje Matinate, a tržištu je predstavila šest proizvoda za njegu lica i tijela.
„Matinata proizvodi nastali su iz želje za znanjem, ljubavi prema koži te s velikim poštovanjem prema prirodi. Svi su proizvodi formulirani s biranim, dragocjenim organskim sastojcima visoke kvalitete u aktivnim koncentracijama. U credo brenda smo upisali beskompromisnu transparentnost u pogledu kvalitete sastojaka, te je svaki proizvod imao mnoštvo iteracija kako bismo ponudili proizvod koji odskače kvalitetom. Na projektu sam radila više od dvije godine s vrhunskim timom stručnjaka među kojima je i prof. dr. Nina Kočevar Glavač, autorica brojnih znanstvenih studija u grani fitofarmaceutske znanosti. Između ostalog, ističem i naš odabir pakiranja koje nema negativan utjecaj na okoliš.“, poručila je Ćosić Prižmić.
Bez sintetskih mirisa, parabena i fenoksietanola, petrokemikalija, PEG-a, silikona i agresivnih tenzida, Matinata proizvodi kvalitetom odgovaraju svima zahtjevima modernog tržišta, a na službenoj stranici matinataskincare.com, koja će u određenom periodu biti jedini kanala prodaje, dostupni su krema za sveobuhvatnu njegu, hidratacijski i revitalizirajući uljni serum, umirujuća maglica, uljni čistač te dezodorans.
„U Matinati smo spojili snagu i nježnost prirode te beskompromisnost majčinske ljubavi. Moja želja je potaknuti žene da nikad ne odustanu od same sebe, svojih ambicija i odabira. Nadam se da će se kroz otkrivanje rituala osjećati sretno i zadovoljno u svojoj koži.“, zaključila je osnivačica brenda.
flash!
Iza brendinga stoji nagrađivana brending agencija Fabular koja je inspiraciju za ime branda pronašla u prirodi te majčinskoj ljubavi koje su osnivačicu Matinate potaknule na stvaranje brenda organske kozmetike. Spajanjem riječi majka, odnosno mati, te nata od natura, to jest priroda, nastalo je ime Matinata. Logotip brenda te ambalaža proizvoda inspirirani su cvijetom irisa čiji je latinski naziv Iris Matinata.